Een Paas projectje, versie 2 van het frontpaneel PCB opbouwen.
RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
Moderator: Beheerdersteam
Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
En deze werkt ook probleemloos.
Dus wat de elektronica betreft ben ik zo goed als klaar.
Moet alleen nog achter een nieuw USB chassisdeeltje aan, de vorige heeft het demontage proces niet overleeft.
Komt goed.
Dus wat de elektronica betreft ben ik zo goed als klaar.
Moet alleen nog achter een nieuw USB chassisdeeltje aan, de vorige heeft het demontage proces niet overleeft.
Komt goed.
Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
Ik ben nog wat aan het hannesen met de lay out van een versie 1 die ik van Dré heb overgenomen. Maar daar komt dan ook een MM/MC trap in (ESP, compartiment links) met een eigen trafo + elvee nonoise voeding (compartiment midden). Maar het kastwerk enzo zit er wel op.
Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
Mooie strakke indeling zo, Jan Geert. gaat er best wel netjes uitzien zo. 
