RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Bericht door ray5150 »

Een Paas projectje, versie 2 van het frontpaneel PCB opbouwen.
(07) Frontpaneel PCB V2.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Bericht door ray5150 »

20260417_215032.jpg
En deze werkt ook probleemloos. :D
Dus wat de elektronica betreft ben ik zo goed als klaar.
Moet alleen nog achter een nieuw USB chassisdeeltje aan, de vorige heeft het demontage proces niet overleeft.
Komt goed.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Bericht door hannesie »

Strakke Bak. :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Topper!!
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Bericht door Jan Geert »

Ik ben nog wat aan het hannesen met de lay out van een versie 1 die ik van Dré heb overgenomen. Maar daar komt dan ook een MM/MC trap in (ESP, compartiment links) met een eigen trafo + elvee nonoise voeding (compartiment midden). Maar het kastwerk enzo zit er wel op.
IMG20260419140635.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Bericht door ray5150 »

Mooie strakke indeling zo, Jan Geert. gaat er best wel netjes uitzien zo. :goedzo:
Plaats reactie