Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Inmiddels staan ze op Marktplaats zie ik, prijskaartje lijkt me prima.
Nog iets gemerkt van verharde randjes bij de Seas mid? Ik heb mijn exemplaren met paraffine behandeld waardoor ze nu wel wat deukjes in die randen hebben maar duidelijk beter spelen.
Nog iets gemerkt van verharde randjes bij de Seas mid? Ik heb mijn exemplaren met paraffine behandeld waardoor ze nu wel wat deukjes in die randen hebben maar duidelijk beter spelen.
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Ik heb even gekeken, maar de hardheid van de randen valt reuze mee.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Mooi, dan heb je daar geluk mee gehad! Ik heb een reserve-setje van deze drivers erbij gevonden, daarvan zijn de randen echt keihard.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Vanmorgen heb ik bij de nieuwe eigenaar deze boxen mogen bekijken. De blauwe kleur is in werkelijkheid (gelukkig) veel mooier en minder fel dan op mijn telefoonscherm. En de randen van de laag/middentoner zijn inderdaad niet verhard. De nieuwe eigenaar suggereerde dat het verschil zou kunnen maken of je “echte” Seas units daarin hebt of de versie die via Intertechnik werd geleverd?
In ieder geval mooi dat de verkoop geslaagd is!
In ieder geval mooi dat de verkoop geslaagd is!
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Zou het? Moet je twee series rolranden op voorraad houden.VintageHarry schreef: ↑di 24 mar 2026, 14:53De nieuwe eigenaar suggereerde dat het verschil zou kunnen maken of je “echte” Seas units daarin hebt of de versie die via Intertechnik werd geleverd?
Het lijkt me eerder dat de receptuur voor het rubber in de loop der jaren is gewijzigd of verbeterd. Of misschien een andere toeleverancier.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Kan allemaal, ik weet het niet. De huidige eigenaar heeft ook een nieuw gekochte set Trapeze 3 staan (die van Zweitse is de 4) waarbij de randen verhard waren. Die set had de Intertechnik versie, net als mijn 4. Welke exemplaren er in de set van Zweitse zitten moet echter nog bekeken worden, dus kan deze suggestie best verkeerd zijn. Vandaar ook mijn
vraagteken er achter
vraagteken er achter
Re: Speaker&Co trapezium 3 (prijsbepaling)
Mooi dat ze uiteindelijk toch een nieuwe eigenaar hebben gevonden.VintageHarry schreef: ↑di 24 mar 2026, 14:53Vanmorgen heb ik bij de nieuwe eigenaar deze boxen mogen bekijken. De blauwe kleur is in werkelijkheid (gelukkig) veel mooier en minder fel dan op mijn telefoonscherm. En de randen van de laag/middentoner zijn inderdaad niet verhard. De nieuwe eigenaar suggereerde dat het verschil zou kunnen maken of je “echte” Seas units daarin hebt of de versie die via Intertechnik werd geleverd?
In ieder geval mooi dat de verkoop geslaagd is!
