Die dus allemaal via Goochel enz. binnenkomen. Zou in de openingspost van dit draadje luid en duidelijk aangeven dat je geen (NAD?) reparatieklussen meer aanneemt.Olaf Analogue schreef: ↑zo 18 jan 2026, 3:41Ik krijg de laatste tijd opvallend vaak berichtjes in mijn inbox van nieuw aangemelde leden of ik hun NAD versterkers wil herstellen, maar daar ga ik niet meer aan beginnen.
Mijn spaarzame vrije tijd wordt volledig geïnvesteerd aan mijn zelfbouw projecten.
Misschien dat een ander zich geroepen voelt, maar ik dus niet.
Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
Re: Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
Dat je geen nieuwe klussen meer oppakt is helemaal prima. Het zou fijn zijn als we hier zo nu en dan een beroep mogen doen op je kennis en ervaring. Ik heb ook al jaren twee NAD eindversterkers. Het zou leuk zijn als ik je er iets over mag vragen als het ooit eens te pas komt. Een schroevendraaier en soldeerbout erin prakken vind ik te leuk om uit te besteden.
Re: Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
Volgens mij is dat wel het idee van het forum.
Je kunt iets vragen en je mag antwoordt geven.
Dat hoeft dus niet perse van een bepaald persoon te komen.
Dus pak je schroevendraaier erbij maak fotos en stel je vraag.
Het liefst zo goed mogelijk omschrijven wat werkt en wat niet werkt plus wat je gemeten hebt.
Dan is er vast wel iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen.
Je kunt iets vragen en je mag antwoordt geven.
Dat hoeft dus niet perse van een bepaald persoon te komen.
Dus pak je schroevendraaier erbij maak fotos en stel je vraag.
Het liefst zo goed mogelijk omschrijven wat werkt en wat niet werkt plus wat je gemeten hebt.
Dan is er vast wel iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen.
Re: Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
Ik ben ook al wat jaartjes met elektronica bezig en ik kwam hier terecht vanwege een heel oud topic, "The power AMP"
Een versterker uit de elektuur 90-er jaren, die jaren in een hoekje heeft gelegen. Toch weer eens op pakken om aan de praat te krijgen.
Was destijds lastig met verkrijgbaarheid van dubbeltorren.
Maar heerlijk om je hier in vast te bijten..
En om op dit topic in te haken, mensen mogen zich ook bij mij begeven met deze vintage amps. Geweldige dingen !
Een versterker uit de elektuur 90-er jaren, die jaren in een hoekje heeft gelegen. Toch weer eens op pakken om aan de praat te krijgen.
Was destijds lastig met verkrijgbaarheid van dubbeltorren.
Maar heerlijk om je hier in vast te bijten..
En om op dit topic in te haken, mensen mogen zich ook bij mij begeven met deze vintage amps. Geweldige dingen !
