Ja die kamer was 'over', wist ik van te voren ook niet. Kwam mooi uit zo.
13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Bedankt voor de foto’s ziet er top uit. Bij vd Valk kan je lekker eten, prima prijs/kwaliteit.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Goeie tip, het restaurant was super beleefd hoor, de printer was gewoon leeg na het eerste bonnetje, dus er kreeg 1 man z'n eten en toen niks meer...
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Hadden ze niks anders op het menu dan? 
-
Levinson7331
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 22 sep 2024, 20:32
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Nog een paar foto's, om niet teveel overlap te hebben maar een 9-tal geselecteerd.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Wederom een geslaagde dag! Waarvoor dank aan de organisatie. Leuk om de mensen van hier even te zien en spreken.
Wel werd er soms luider gespeeld dan de luidsprekers in hun ruimte aankunnen. (Of de versterker in mijn geval
)
Helaas niet naar de klok gekeken waardoor ik het hele cardioide verhaal gemist heb](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Wel werd er soms luider gespeeld dan de luidsprekers in hun ruimte aankunnen. (Of de versterker in mijn geval
Helaas niet naar de klok gekeken waardoor ik het hele cardioide verhaal gemist heb
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Barry2001 schreef: ↑zo 08 feb 2026, 12:12Bestellen er wel eens, online en dan afhaal, gaat altijd goed, heb daar ter plekke nooit gegeten. Denk dat ze als frietkot niet zijn ingericht op grotere groepen.
Wat een optie is voor volgend jaar om na de luisterdag bij vd Valk wat te gaan eten, uitgebreid dineren zit na zo'n dag ook niemand op te wachten denk ik. De meesten van jullie gaan toch bij vd Valk de snelweg op, en in tegenstelling tot de binnenstad is het makkelijk en gratis parkeren. Staat wel je auto met mogelijk veel spullen onbeheerd.
Vd Valk is meer ingericht voor grotere groepen, ben daar dan zelf niet bij, dus zelf regelen (reserveren) als jullie dat willen.
ach ja ging een en ander mis maar ik vind het geen ramp. prijs is trouwens ook bijzonder schappelijk.
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Ff een vraagje mag je bij vd Valk ook over de tafel klimmen?
Op een of andere manier schijn ik dat dan te willen als ik buiten de deur eet.
Op een of andere manier schijn ik dat dan te willen als ik buiten de deur eet.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Je kon er niet onderdoor?
Nee, ik denk dat je dan vast zou komen te zitten
Nee, ik denk dat je dan vast zou komen te zitten
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Terecht.Stel je voor Hengelo....
Volgende keer Almelo.
De keuze is ik of wij; vandaag of morgen.
Volgende keer Almelo.
De keuze is ik of wij; vandaag of morgen.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Vind alles best, breek maar af. Zolang jullie Metropool maar laten staan 
