Computerspeaker (HexiBase)

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door Pjotr »

Op welke afstand was dat? Minder dan 1 a 2 m? Near field heb je al gauw een fraaie afbeelding, zeker met dit soort kwalitatieve breedbandertjes.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door Shadow »

Ze zijn bedoeld voor op een bureau Peter dus verder weg is niet belangrijk, maar was ook goed!
Ik sluit me helemaal bij Chris aan, klonk echt geweldig en van de twee Tang Bands was de W3-2141 de winaar!
(De W3-315E de ander)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door Pjotr »

Shadow schreef: zo 08 feb 2026, 10:44
Ze zijn bedoeld voor op een bureau Peter
Joh, meen je dat nou :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door Shadow »

Je had er bij moeten zijn \:D/
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door motoindo »

Pjotr schreef: zo 08 feb 2026, 10:37
1 a 2 m?
Minder, denk 80cm ofzo. Ze klonken gewoon heel naturel in tegenstelling tot 315E die toch een beetje nasaal overkwam.

Erg leuke satelietjes 8)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door Pjotr »

Top, zijn erg leuke dingen. Ook om te zien O:) Vroeg het ook meer omdat dit formaat het ook erg groots kan doen op wat ruimere afstand.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2061
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Computerspeaker (HexiBase)

Bericht door MichaelB »

Jammergenoeg was de iPad niet de beste keuze om mee te nemen. De output, zelfs met een los dacje (Belkin dingetje), was eigenlijk te laag om voldoende volume te produceren met de Berrybak. Die combinatie had ik even van te voren moeten testen...
De Berrybak moest flink opengezet worden en dat ding gaat dan serieus vervormen en onaangenaam klinken.

Gelukkig was het de meeste tijd wel te doen, ze zijn immers voor dichtbij, maar wel jammer dat ik ze niet even op hoog volume kon laten spelen.
Zal ze nog wel een keer meenemen en dan zorgen voor een meer capabele bron.

Wel heel leuk om te zien en horen dat er veel animo voor was. Ze klinken ook echt grootser dan het formaat doet vermoeden :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”