Computerspeaker (HexiBase)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Computerspeaker (HexiBase)
Op welke afstand was dat? Minder dan 1 a 2 m? Near field heb je al gauw een fraaie afbeelding, zeker met dit soort kwalitatieve breedbandertjes.
Re: Computerspeaker (HexiBase)
Ze zijn bedoeld voor op een bureau Peter dus verder weg is niet belangrijk, maar was ook goed!
Ik sluit me helemaal bij Chris aan, klonk echt geweldig en van de twee Tang Bands was de W3-2141 de winaar!
(De W3-315E de ander)
Ik sluit me helemaal bij Chris aan, klonk echt geweldig en van de twee Tang Bands was de W3-2141 de winaar!
(De W3-315E de ander)
Re: Computerspeaker (HexiBase)
Top, zijn erg leuke dingen. Ook om te zien
Vroeg het ook meer omdat dit formaat het ook erg groots kan doen op wat ruimere afstand.
Re: Computerspeaker (HexiBase)
Jammergenoeg was de iPad niet de beste keuze om mee te nemen. De output, zelfs met een los dacje (Belkin dingetje), was eigenlijk te laag om voldoende volume te produceren met de Berrybak. Die combinatie had ik even van te voren moeten testen...
De Berrybak moest flink opengezet worden en dat ding gaat dan serieus vervormen en onaangenaam klinken.
Gelukkig was het de meeste tijd wel te doen, ze zijn immers voor dichtbij, maar wel jammer dat ik ze niet even op hoog volume kon laten spelen.
Zal ze nog wel een keer meenemen en dan zorgen voor een meer capabele bron.
Wel heel leuk om te zien en horen dat er veel animo voor was. Ze klinken ook echt grootser dan het formaat doet vermoeden
De Berrybak moest flink opengezet worden en dat ding gaat dan serieus vervormen en onaangenaam klinken.
Gelukkig was het de meeste tijd wel te doen, ze zijn immers voor dichtbij, maar wel jammer dat ik ze niet even op hoog volume kon laten spelen.
Zal ze nog wel een keer meenemen en dan zorgen voor een meer capabele bron.
Wel heel leuk om te zien en horen dat er veel animo voor was. Ze klinken ook echt grootser dan het formaat doet vermoeden
