daphile draait toch alleen op een x86?
het grote squeezebox vragen topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: het grote squeezebox vragen topic
Ik heb https://www.music-assistant.io/ als docker op mijn thuisserver gezet. Is wat puzzelen in de configuratie, je kiest een bron bv Deezer, en een player, in mijn geval picoreplayer. Naast mijn eigen muziekcollectie, die geïntegreerd wordt aangeboden, zodat Lyrion niet meer nodig is.
Ik denk dat dit een blijvertje is. Weet natuurlijk niet hoelang Deezer hier wel werkt, ik vind het nu een hele fijne oplossing, het ziet er fantastisch uit en er is ook een app voor in mijn geval Android (Ensemble).
Ik denk dat dit een blijvertje is. Weet natuurlijk niet hoelang Deezer hier wel werkt, ik vind het nu een hele fijne oplossing, het ziet er fantastisch uit en er is ook een app voor in mijn geval Android (Ensemble).
Re: het grote squeezebox vragen topic
Dank @FredM: dit kende ik niet. Werkt dit ook met de squeezebox devices?
Music assistent neemt de app zoals die op een tablet of gsm staat gewoon over?
En ensemble is de app?
Music assistent neemt de app zoals die op een tablet of gsm staat gewoon over?
En ensemble is de app?
