het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Laat ze je toch staan? Dan leren de grappenmakers het wel af of betalen de sufferdjes een te hoge prijs.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oh wees niet bang, ik laat ze lekker staan. Ik verbaas mij gewoon over de schaamteloosheid.
Voor het contrast: eind jaren zestig (toen de torren het al overnamen) verkocht een radiowinkel de laatste bouwpakketten van deze versterker voor 37 gulden vijftig
Voor het contrast: eind jaren zestig (toen de torren het al overnamen) verkocht een radiowinkel de laatste bouwpakketten van deze versterker voor 37 gulden vijftig
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zo'n kabel gebruik ik tussen laptop en Komplett audio 2 meetvetsterker. Zou dat echt betere meetresultaten geven? 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik zal hier maar niet vertellen wat mijn audiovriend voor zijn Supra USB kabels betaald heeft… 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Carbon USB features high-purity 5% Silver conductors
En wat is die andere 95% dan?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Er hoorde natuurlijk ook een Mundorf tweet bij maar die heb ik al geconfisqueerd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik ben zo aan het dimdammen om weer 4 SDX7's te kopen hè...
Jaren geleden heb ik er zelf 4 verkocht, ik zie dat dat alweer 13 jaar geleden is
, na het overhouden van een speakerbouw (en het uit elkaar halen daarvan), altijd spijt van gehouden.
Deze wil ik dan in de 3D print speaker zetten. Lastig.
Jaren geleden heb ik er zelf 4 verkocht, ik zie dat dat alweer 13 jaar geleden is
Deze wil ik dan in de 3D print speaker zetten. Lastig.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je te lang dimdamt zijn ze misschien al weg, het is wel een aantrekkelijk aanbod…. Heb je er ook inderdaad vier nodig of eventueel twee? Ik zou er nog wel twee willen hebben.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb er denk ik geen 4 nodig, maar dat zou ik eerst even moeten simuleren.
Ze komen dan in de plaats van de Intertechnik/Gradient MDS-08.
Weet je wat: ik ga ze kopen en laat het je weten.
Anders zijn ze inderdaad misschien al weg.
(EDIT: bericht naar Martijn gestuurd)
Ze komen dan in de plaats van de Intertechnik/Gradient MDS-08.
Weet je wat: ik ga ze kopen en laat het je weten.
Anders zijn ze inderdaad misschien al weg.
(EDIT: bericht naar Martijn gestuurd)
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik wil ook wel een setje van 4...
Maar ik viste al achter het net!
Maar ik viste al achter het net!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Spiekerts zelfbouw kast pakket. :https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... bouw-op-op
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zo dan, dat is een blast from the past!
Heb vroeger nog McFarlow drivers gekocht
Heb vroeger nog McFarlow drivers gekocht
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Lijkt wel de bouw van een kleding kast, dat grijze plastic schroefblokje… lijkt me eerlijk gezegd niet echt geschikt.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee, daar moet echt even een stukje hout binnenlangs en alles opnieuw lijmen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Prima afwerking voor het geld. Ideaal om snel wat te freubelen.
Die hoekjes lijken voor het monteren ze zijn geweest, deze trek je niet meer uit elkaar. Bracing en dergelijke moet je toch op maat maken.
Die hoekjes lijken voor het monteren ze zijn geweest, deze trek je niet meer uit elkaar. Bracing en dergelijke moet je toch op maat maken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik had ze al eerder een keer op Marktplaats zien staan, maar ze lijken mij zo uit verhouding qua afmetingen, heel hoog, maar niet zo diep of breed.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hele mooie drivers:
https://link.marktplaats.nl/m2349462441
https://link.marktplaats.nl/m2349462441
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, klopt. Dat was ruim 30 jaar terug een beetje in de mode.Olaf Analogue schreef: ↑zo 18 jan 2026, 3:37Ik had ze al eerder een keer op Marktplaats zien staan, maar ze lijken mij zo uit verhouding qua afmetingen, heel hoog, maar niet zo diep of breed.
Voordat ze een trapezium vorm kregen wat hun verhouding flink verbeterd.
Zodra je er een tweeter zoals een Heil bovenop zet vind ik het vaak beter lijken dan een diepe kast met een luidsprekertje bovenop.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kant en klare open baffles. Alleen wat gaatjes zagen en zorgen dat de boel niet om dendert.
Helaas voor mij aan de andere kant van het land.
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... ialbuttons
Helaas voor mij aan de andere kant van het land.
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... ialbuttons
