project: van de plank!
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: van de plank!
Als het weer zo blijft, dan zou ik die levertijd met een korreltje strooizout nemen.
Ik hoop het overigens niet, want ik zit in dezelfde situatie.
Ik hoop het overigens niet, want ik zit in dezelfde situatie.
Re: project: van de plank!
Twee sneeuwvlokken en twee graden vorst; Nederland op zijn gat.
Wordt nog wat als de Russen komen. Als ze verstandig zijn doen ze dat in de winter. Hopelijk hebben we dan nog ergens een Simo rondlopen.
Wordt nog wat als de Russen komen. Als ze verstandig zijn doen ze dat in de winter. Hopelijk hebben we dan nog ergens een Simo rondlopen.
