(geen zorgen, het grote project gaat nog steeds door, maar even wat vertier tussendoor
Ik heb de doorvoer voor de kabel verplaatst van de zijkant naar de achterkant middels een kanaal wat ik dwars door de print laat lopen.
Geen idee wat dat doet met de flow in het kanaal overigens, het is maar 7mm diameter.
Ook wat andere kleine aanpassingen, niet zo belangrijk.
Ik heb zaterdag 2 Tangband W3-315SC overgenomen en vond het wel geinig om die met wat DSP ook in deze behuizing te testen.
Maar het eigenlijke idee is om ze met de bedoelde W3-1876S speakers te gaan gebruiken. Ze worden dan gecombineerd met 2 Audison AP 1P tweeters die ik nog heb liggen (eigenlijk voor de auto, maar dat is een ander verhaal).
Deze tweeters kunnen ingezet worden vanaf 1,2Khz en komen met een eigen 12dB filter met een crossover van 2.5Khz, maar ik wil het actief maken met e.o.a. Chinabordje met dsp.
De behuizing pas ik dan zo aan dat de tweeter netjes boven de woofer uitgelijnd wordt.
Daar volgen nog wel wat tekeningen en testjes van.
Uiteraard komen ze rechtop te staan met de tweeter bovenop:
Gewoon voor de leuk, even tussendoor
De behuizing is, als alles goed gaat, morgen klaar (26 uur printen).
