Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Barry2001 »

Excuses Mark voor het misbruiken van je topic:

@TabCam ik probeer je te bereiken via pb, envelopje boven in forum naast je forumnaam. Mogelijk dat je het ooit door jou ingestelde e-mail adres niet meer gebruikt, je hebt het bericht misschien daardoor nog niet gelezen.
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door hennus »

Ik neem sowieso wat versterking en wat bronnen mee, dus als iemand zonder zit, komt dat goed. Ben er verder ter ondersteuning.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door dre »

Moet ik nog een setje luidsprekers meenemen?
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door pappaleo »

Ik heb er al 3 bij me, tenzij je hele grote wilt meenemen.
Ik weet alleen niet of die in het vliegtuig passen.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

audiomanics schreef: wo 12 nov 2025, 13:00
Bij nader inzien kan ik mijn Lowthers misschien ook wel in de auto krijgen... Die heb ik ook pas gereconed...
Kees

Is zaal 7 dan een optie? We kunnen qua tijden prima wat dichter op elkaar zitten.
Driekwartgeleider
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Driekwartgeleider »

Ik wil in ruimte 5 ook wel inschikken voor Audiomanics. Er was daar toch ook een deur naar buiten? Trouwens jammer dat jij daar nu niet meer staat met de Audio Analogue Maestro.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

De Meastro is verder voor een liefhebber beschikbaar. Ik hoop dat ie op een karretje kan blijven, dan kan ie tijdens het werk van de Hiraga een ruimte opzij
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

dre schreef: do 13 nov 2025, 8:00
Moet ik nog een setje luidsprekers meenemen?
Er zijn nog twee halve blokken vrij. En versterking is er.

Misschien de indeling qua tijd nu op papier niet helemaal handig, maar zoals gezegd, niet in beton gegoten.
Mauwie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 jan 2021, 10:50

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Mauwie »

Ik heb de sub ook klaar gekregen voor zaterdag. Alles is nog niet goed ingesteld dus zaterdag heb ik wel baat bij de workshop bass management (dba).
Bijlagen
IMG20251113215002.jpg
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door satefan »

Helaas moet ik mij afmelden voor morgen - ik heb de hele week op een beurs gestaan (Gartner Symposium Barcelona) waar ik 4 dagen lang handen heb geschud en praatjes heb gemaakt. Er waren 7000+ bezoekers, en een aantal hadden een virale verassing mee denk ik. Ik ben brak, beetje koorts en de keel doet goed zeer.

Ik had er graag bij geweest, maar t gaat niet lukken helaas.

Veel plezier allemaal morgen!

Satefan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Henkjan »

beterschap Stefan
TabCam
Berichten: 205
Lid geworden op: di 28 jan 2020, 14:18
Locatie: 't Oostn van Twente

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door TabCam »

Ik denk dat ik morgen er wel probeer bij te zijn. Ik neem niks om te demonstreren mee maar kan wel wat meetapparatuur meenemen.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door pvanlingen »

Hallo TabCam (Douwe),
Ik wil je even een PB sturen.
Kijk je daar even naar.

Paul.
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door molekuul »

Ik kom morgen ook nog langs,
Ik neem geen apparatuur mee, maar wel wat zelfplakkend loodbitummen gratis voor de liefhebber.

Groetjes
Joris
Pon-e
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 18 feb 2024, 19:50

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Pon-e »

Even een praktisch vraagje, hoe rij je tot voor de deur voor even uitladen? Er lijken overal paaltjes te staan?
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door beijert »

Als het goed is gaat er een paaltje omlaag. Achter kunnen we rijden maar dat gaat maar met één auto per keer volgens mij.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door audiomanics »

Komt mooi uit... ik heb een hondje mee om de boxen te verrijden.. er is vast wel iemand die even mee helpt met uitladen, dan kan de auto ook weer snel weg..
Kees
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door molekuul »

audiomanics schreef: vr 14 nov 2025, 19:48
Komt mooi uit... ik heb een hondje mee om de boxen te verrijden.. er is vast wel iemand die even mee helpt met uitladen, dan kan de auto ook weer snel weg..
Kees
Laat dat de partij voor de dieren maar niet horen :lol:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door audiomanics »

Mogen ze rustig horen, dan leg ik ze uit dat die plankjes met wielen ook "hondje" heten...Maar dat weten ze waarschijnlijk wel....
Erger is het als die leeghoofden van XR voor de deur gaan liggen vanweve de vermeende banden met landen die dat harde hout exporteren, of zoiets...

Kees
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door pappaleo »

Ze zijn er toch helemaal niet meer voor dieren? Wel voor beesten.
Driekwartgeleider
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Driekwartgeleider »

Door omstandigheden al een etmaal niet geslapen, wel de spullen in de auto gezet, maar merk dat het niet verstandig is om er nog een halve dag aan vast te knopen. Ik wens iedereen een fijne luisterdag.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door MichaelB »

Hier zit alles ook in de auto, nog even een kopje koffie, voor de lange rit naar het hoge noorden.
Sneeuwkettingen, warme dekens, eten en drinken mee.

Ik kom er aan! :goedzo:

(ik heb m'n iPad bij me, dus een cd-speler zal niet nodig zijn, ik laat m'n cd's thuis)
Gebruikersavatar
Jooch
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 11 dec 2006, 15:47
Locatie: Haren (GN)
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Jooch »

Ik ben iets later. Bus ophalen duurde even. Nu inladen, waarschijnlijk vertrek ik rond 11:00.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Barry2001 »

Alle luisterdaggers veel plezier vandaag!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Bericht door Henkjan »

we zijn er bijna
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”