Lii-Song CHE-5
Moderator: Beheerdersteam
Lii-Song CHE-5
Een vroeg kerstkadootje van de vrienden van Lii-Song.
Ze hebben een complete speaker gemaakt met een 5inch fullrange, in een gepoorte kast met 2 passive radiators. Klinkt als een rare combi, is het waarschijnlijk ook.
De eerste speaker die ze nu op hele grote schaal laten produceren incl de verpakking.
Ik moet zeggen dat het wel leuk oogt, de afwerking is geen 100 punten maargoed. Wat het qua geluid doet moet ik nog even aanhoren als er wat meer uren op staan. Dan zal ik ze ook eens meten en kijken of wat filtering (wat er nu naar mijn vermoeden niet in zit) nog wat kan brengen.
Ook wil ik de FR nog eens uit de kosten halen om ze in de OB te proberen want qua imaging, detail en soundstage hoor ik wel goede dingen.
Ook is een setje stands maken wel een goed idee.
Enfin, plaatje bij het praatje:
Ze hebben een complete speaker gemaakt met een 5inch fullrange, in een gepoorte kast met 2 passive radiators. Klinkt als een rare combi, is het waarschijnlijk ook.
De eerste speaker die ze nu op hele grote schaal laten produceren incl de verpakking.
Ik moet zeggen dat het wel leuk oogt, de afwerking is geen 100 punten maargoed. Wat het qua geluid doet moet ik nog even aanhoren als er wat meer uren op staan. Dan zal ik ze ook eens meten en kijken of wat filtering (wat er nu naar mijn vermoeden niet in zit) nog wat kan brengen.
Ook wil ik de FR nog eens uit de kosten halen om ze in de OB te proberen want qua imaging, detail en soundstage hoor ik wel goede dingen.
Ook is een setje stands maken wel een goed idee.
Enfin, plaatje bij het praatje:
Re: Lii-Song CHE-5
De combinatie poort en PR is inderdaad apart, wel leuke kastjes verder hoor.
Re: Lii-Song CHE-5
Ziet er Chinees uit. Misschien moeten we daar maar aan wennen.
Met het eten lukt het al aardig.
Met het eten lukt het al aardig.
Re: Lii-Song CHE-5
Dat is beslist geen verkeerd spul! En Indonesisch eten wij toch regelmatig
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 04 nov 2025, 9:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lii-Song CHE-5
Nee, beslist niet. Maar ik verwacht ook niet dat ze dat in china zullen gaan maken.
Re: Lii-Song CHE-5
Ik kreeg door mijn contact met een Chinees ten tijde van de Soekris Dac een toch sterk afwijkend beeld van wat de mensen daar aten, dat werd regelmatig gedeeld met foto's e.d. op het forum toen. Politiek was "not done", maar de meest vreemde dingen kwamen gekookt voorbij.
Ik werd er niet hongerig van.
Ik werd er niet hongerig van.
