Lii-Song CHE-5

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Lii-Song CHE-5

Bericht door hardbats »

Een vroeg kerstkadootje van de vrienden van Lii-Song.

Ze hebben een complete speaker gemaakt met een 5inch fullrange, in een gepoorte kast met 2 passive radiators. Klinkt als een rare combi, is het waarschijnlijk ook.
De eerste speaker die ze nu op hele grote schaal laten produceren incl de verpakking.
Ik moet zeggen dat het wel leuk oogt, de afwerking is geen 100 punten maargoed. Wat het qua geluid doet moet ik nog even aanhoren als er wat meer uren op staan. Dan zal ik ze ook eens meten en kijken of wat filtering (wat er nu naar mijn vermoeden niet in zit) nog wat kan brengen.
Ook wil ik de FR nog eens uit de kosten halen om ze in de OB te proberen want qua imaging, detail en soundstage hoor ik wel goede dingen.

Ook is een setje stands maken wel een goed idee.

Enfin, plaatje bij het praatje:
20251031_113151.jpg
20251031_113133.jpg
20251031_113140.jpg
20251031_113144.jpg
20251031_113304.jpg
20251031_113721.jpg
20251031_113724.jpg
20251031_113741.jpg
20251031_113745.jpg
20251031_203253.jpg
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door Walt »

De combinatie poort en PR is inderdaad apart, wel leuke kastjes verder hoor.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door Shadow »

Goed naar KEF gekeken iig
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door Pjotr »

Onder het mom: "Er kan niet genoeg resoneren"?

Zien er wel erg fraai uit! :sure:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door richard »

Ziet er Chinees uit. Misschien moeten we daar maar aan wennen.

Met het eten lukt het al aardig.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door pappaleo »

richard schreef: ma 03 nov 2025, 21:34
Met het eten lukt het al aardig.
Daar zijn we al wel weer op uitgekeken.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door beijert »

Dat zou eerder iets van SB Acoustics zijn wat chinezen inelkaar zetten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door Pjotr »

beijert schreef: ma 03 nov 2025, 22:04
SB Acoustics
Dat is beslist geen verkeerd spul! En Indonesisch eten wij toch regelmatig :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 04 nov 2025, 9:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door beijert »

Nee, beslist niet. Maar ik verwacht ook niet dat ze dat in china zullen gaan maken.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Lii-Song CHE-5

Bericht door hannesie »

Ik kreeg door mijn contact met een Chinees ten tijde van de Soekris Dac een toch sterk afwijkend beeld van wat de mensen daar aten, dat werd regelmatig gedeeld met foto's e.d. op het forum toen. Politiek was "not done", maar de meest vreemde dingen kwamen gekookt voorbij.

Ik werd er niet hongerig van.
Plaats reactie