Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Over materiaalbewerkingsgereedschappen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef: do 24 okt 2024, 12:25
........ heb net hetzelfde bakje besteld bij Aliexpress voor nog geen 5 euro. :rofl:

https://nl.aliexpress.com/item/33011610 ... pt=glo2nld
Quote:

"De laagste verkoopprijs die in de afgelopen 30 dagen op dit item is vermeld en toegepast was 2,75€" :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door ray5150 »

Dat is eigenaardig, want die 4.99 is de laagste prijs die ik kon vinden voor een doosje van 620 stuks. :-k
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Marp »

Als Ali je niet snel genoeg kan prikkelen voor een volgende bestelling, krijg je telkens opnieuw een welkomstaanbieding. :)
Screenshot 2024-10-24 at 16-15-11 620 Stuks Dupont Connector 2.54mm Dupont Kabel Jumper Draad Pin Header Behuizing Kit mannelijke Crimp Pins Vrouwelijke Pin Terminal Connector - AliExpress 13.png

Pjotr schreef: do 24 okt 2024, 12:37
De Lidl tang doet overigens geen Molex! Dat is toch een andere maat, die zijn langer en iets groter.
Goed om te weten! :goedzo: Dan schrap ik die van mijn lijstje.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door ray5150 »

Mja, het is bij dat soort aanbiedingen wel even opletten met de verzendkosten.
Soms zie je hetzelfde artikel, zeg maar de een voor 1 euro met 5 euro verzend, en de ander is 4 euro met 1.5 euro verzend.
Daar moet je dus een beetje doorheen kijken, zelf doe ik vaak kleine bestellingen combineren zodat deze gezamenlijk meer dan 10 euro,
dan is verzenden gratis.
AntonZ
Berichten: 1343
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 23:32

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door AntonZ »

Pjotr schreef: ma 21 okt 2024, 13:15
Wel weer een nieuwe pot hand cleaner gescoord bij de Lidl voor €1,99 O:)

W4 Hand Cleaner.jpg
Jammer dat ik die net even gemist heb. Ik heb nu een pot van de Action van een paar jaar terug die zo goed als leeg is. Action heeft dit niet meer, vrijwel overal is dit tegenwoordig een pak duurder.

Dat geldt voor wel meer dingen trouwens. Recent zocht ik postelastieken. Vroeger kocht je een doosje met 100 of 200 stuks bij de Hema. Niet meer dan een paar gulden of 2 euro. Tegenwoordig bijna nergens te vinden, miezerige doosjes van 20 stuks voor meer dan die oude doosjes.
Fotohuis
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 08 apr 2018, 17:06

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Fotohuis »

JST is inderdaad ook prima. Ik had ook nog zwarte van mijn werk liggen, ik dacht Molex maar het is ook JST wat met de tang prima gaat. Iets later gekocht een set met krokodillen bekjes, een hele doos 80 stuks totaal, zwart en rood en een tire wrap set met AMP stekkers. Allemaal voor een paar Euro in de bak bij Lidl. Netjes in zo'n assortiment doos. Zo houd je nog goed overzicht.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door beijert »

18cm massief houten bakjes. Goed vlak aan de voorzijde en dus verlijmbaar, echter met slechts een inhoud van 0.5 liter niet voor grote middentoners.

Voor 2,99 valt daar in ieder geval geen plankje tegen te zagen.

Action
IMG_20251014_200817.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Pjotr »

Leuk! Is het nog wel te lijmen? Veel wat ik op dat gebied gezien heb is geolied en derhalve eigenlijk niet meer te lijmen. Geldt ook voor bamboe snijplanken e.d. Op zich prima kastjesplanken voor desktopjes maar soms niet te lijmen.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door beijert »

Hij lijkt zuiver.

Maar ik zal morgen even een latje plakken zonder reinigen, kijken wat het doet.
Meestal ontvet ik het voordien al grof met flinke hoeveelheden ethanol zonder checken.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Pjotr »

Doe ook meestal met bamboe met IPA of aceton. En daarna nog even met P120 er over. Dan lijmt dat iig wel goed met PU bruislijm. Iig de bamboe planken van Ikea :D Maar mijn voorkeur blijft toch witte D3 op waterbasis.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door beijert »

Helaas, ook deze ontkomt er niet aan.

Een mooi ingewreven rupsje 'geen spijkers & schroeven' trok ik er iets te schoon vanaf.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Shadow »

Dat is ook geen top lijm hoor, probeer eens met woodmax?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....

Bericht door Shadow »

Plaats reactie

Terug naar “Hout- en metaalbewerkingsgereedschap”