HF304 kloon
Moderator: Beheerdersteam
Re: HF304 kloon
Ik ben benieuwd of dit project ooit is afgekomen. Nu hoorde ik iets over een verhuizing dus goede kans dat het is ondergesneeuwd. 
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: HF304 kloon
Klop Paul, ik ga idd verhuizen. Doe weinig momenteel. Moet nog wel veel opruimen.
Re: HF304 kloon
Ik snap het. Ik heb dat begin dit jaar gehad. Veel sterkte en wijsheid met de selectie!
