Dit is wel veel mooier dan een FDM printer zeg
Het is nog een eerste test, die is wat kromgetrokken, maar dat is volgens Oscar (de vriend) op te lossen.
Moderator: Beheerdersteam
Ha thanks!MechanicalAnimal schreef: ↑vr 03 okt 2025, 9:28Complimenten even voor je verslaglegging en je manier van schrijven, ik vind je topic erg vermakelijk om te volgenthanks
Diep respect ook voor je design skills, ik kan je daarbij helaas niet helpen want ik ben #generatieruitjespapier
Keep up the good work Michael![]()
Heb ik overwogen, maar daar is het kromtrekken en krimpen weer een serieuze factor.
Het "probleem" daarmee is dat het frame maar 5mm dik is.
Dat was een matig idee tot ik een paar weken geleden de VHB tapes (Very High Bond) van 3M ontdekte en dan specifiek "3M VHB 5952".