Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn veel, voor mij, totaal onbekende merken.
Daarbij komt dat ik ook geen idee heb hoeveel Nm ik nodig heb om de kleine schroefjes in het PETG te schroeven.
Voor wie het andere topic niet gezien heeft, het gaat om zelftappers van 2x8mm inbus.
Ze gaan er redelijk makkelijk, met wat weerstand, in met een klein elektronica schroevendraaiertje van Velleman, maar hoeveel Nm dat is?
Chatgpt raadt een HOTO, Wowstick of Xiaomi aan.
Geen van allen zegt me wat v.w.b. pen schroevendraaiers.
Is tot 50 euro een redelijk bedrag voor zoiets?
Het gaat dus om zo'n schroevendraaier:
