Erg late reactie want ik zit erg weinig op dit forum.
Ikzelf heb de jlh 1996 grondig onder handen genomen en gebouwd met sanken npn's als 2 mono blokken. Het is niet zozeer klasse a wat deze versterker bijzonder maakt maar de ongekende rust tijdens het luisteren. Daarnaast heb ik de schakeling rond de ruststroom instelling alsmede het gevalletje 7815 gemodificeerd. Ik zit met mijn voedingsspanning op +/- 20V en heb een koel profiel van 300*100*80. Kortom fors en draai nu met een ruststroom van 2,2A. Na 2 uur draaien zit deze op 50+ °C. Heb in totaal een 10tal versterkers gebouwd en ik kan van deze echt geen afstand meer doen. Ik wil hem ook echt niet meer kwijt. Samen met de ZD5 van John Krutke en een Nelson Pass voortrap is voor mij het plaatje audio rond....ik geniet al ruim 10 jaar van dit setje! Laat je niets aanpraten: deze versterker staat nog steeds zeer hoog aangeschreven!