Ik zoek hulp
Moderator: Beheerdersteam
Ik zoek hulp
Elk jaar weer komt vakantiegeld binnen. Een tijd waar je in mijn geval weer iets extra kan doen. Dit jaar ga ik weer door een mijnenveld van conflicten. Wat is het beste voor mijn buizenversterker? Een goede voorversterker? Goede speakers? Er zijn veel goede speakers te koop.
Ik kan nu een paar speakers recht uit de jaren '70 kopen. Deze speakers zijn uiterst zeldzaam in Amerika, laat staan hier in Europa. Ze hebben een hoog rendement en dus perfect voor buizen.
Zijn er mensen op dit forum, die tegen kosten betaling, deze speakers willen restaureren? Gezien de zeldzaamheid ga ik er zelf niet aan prutsen. Laat maar weten of er interesse is. Ik zoek iemand met de juiste expertise wat betreft vintage speakers.
Ik kan nu een paar speakers recht uit de jaren '70 kopen. Deze speakers zijn uiterst zeldzaam in Amerika, laat staan hier in Europa. Ze hebben een hoog rendement en dus perfect voor buizen.
Zijn er mensen op dit forum, die tegen kosten betaling, deze speakers willen restaureren? Gezien de zeldzaamheid ga ik er zelf niet aan prutsen. Laat maar weten of er interesse is. Ik zoek iemand met de juiste expertise wat betreft vintage speakers.
Re: Ik zoek hulp
Om welke luidspreker gaat het?
Re: Ik zoek hulp
Jaren 70 zeg je !?
Ik weet niet wat je doel is , curiositeit of kwaliteit maar wanneer het om het laatste gaat kun je beter iets nieuwers aanschaffen dunkt me .
Ik weet niet wat je doel is , curiositeit of kwaliteit maar wanneer het om het laatste gaat kun je beter iets nieuwers aanschaffen dunkt me .
Re: Ik zoek hulp
Dat hangt geheel van de speakers af. Wat losse onderdelen betreft zijn sommige componenten uit de jaren zeventig echt nog dikke prima.
Compacte boxjes wellicht niet.
Compacte boxjes wellicht niet.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ik zoek hulp
Jullie verwachten dat hier een persoon achter zit ... Zou mij verbazen
Re: Ik zoek hulp
Nou, dan doet ie een hoop moeite met foto's en al in andere berichten.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Ik zoek hulp
Ik kan met zekerheid zeggen dat de vraag werd gesteld door een menselijke bezoeker.
Re: Ik zoek hulp
Ik heb een andere vraag gesteld.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Ik zoek hulp
Ter voorkoming van dubbele reacties sluit ik dit onderwerp. Eventuele discussie kan worden vervolgd in het opnieuw gestarte onderwerp.
