Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

Hallo allemaal.
Vandaag een beest van een zelfbouw voor en eind buizen versterker gekocht.
De verkoper had ook geen idee.....
Op elke print staan de initialen W.S

Mocht iemand wat weten hoor ik dat graag!
Met dank alvast
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Henkjan »

hoi & welkom op t forum

:foto:
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

Dank.
Ben nog niet bekend met het forum.
Ik wil wat foto's uploaden maar krijg het niet voor mekaar
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Barry2001 »

Welkom op dit forum! Hier staat hoe je een plaatje kunt posten.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Barry2001 »

W.S., kan dat Willy zijn, uit België? Weet z’n achternaam niet. Willy_61 hier op het forum.
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

Ik probeer het via mijn mobiel, waarschijnlijk lukt het daarom niet om foto's te posten.
Ik zal het straks met de laptop proberen.
Wordt vervolgd
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

20250316_155809.jpg
20250316_155815.jpg
20250316_155852.jpg
20250316_155651.jpg
20250316_154702.jpg
20250316_155701.jpg


[img[bijlagen (1).zip (12.34 MiB)[/img[
[img[bijlagen.zip (14.69 MiB)[/img[
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Barry2001 »

Kon de foto's ook niet plaatsen (lag niet aan jou dus), heb de bestanden wat verkleind waarna het wel gaat.
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

Top.
Wat een beest niet!!!!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Barry2001 »

Het foto posten lukt bij jou ook zie ik :goedzo: haal ik mijn post weg.
Ja mooie versterker!
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

Niemand een idee ?
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

De versterker is gebouwd door Wim Scholten uit kampen.
Bekend?
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Leeuwarden »

Als het nu echt zo belangrijk is zou ik gewoon het telefoonboek erbij pakken en alle Scholtens in Kampen bellen...
Driekwartgeleider
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Driekwartgeleider »

Ik vind het wel een mooi stukje huisvlijt, komt er muziek uit?
Sanders1979
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Sanders1979 »

Jazeker.
Klinkt uitmuntend
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Walt »

Zijn die twee buizen in het midden de gelijkrichters? Type CV378?

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Lampje
Berichten: 96
Lid geworden op: di 06 apr 2010, 9:19

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Bericht door Lampje »

Denk dat het 5U4 of 5R4 buizen.
Plaats reactie