Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Moderator: Beheerdersteam
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Hallo allemaal.
Vandaag een beest van een zelfbouw voor en eind buizen versterker gekocht.
De verkoper had ook geen idee.....
Op elke print staan de initialen W.S
Mocht iemand wat weten hoor ik dat graag!
Met dank alvast
Vandaag een beest van een zelfbouw voor en eind buizen versterker gekocht.
De verkoper had ook geen idee.....
Op elke print staan de initialen W.S
Mocht iemand wat weten hoor ik dat graag!
Met dank alvast
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Dank.
Ben nog niet bekend met het forum.
Ik wil wat foto's uploaden maar krijg het niet voor mekaar
Ben nog niet bekend met het forum.
Ik wil wat foto's uploaden maar krijg het niet voor mekaar
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Welkom op dit forum! Hier staat hoe je een plaatje kunt posten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
W.S., kan dat Willy zijn, uit België? Weet z’n achternaam niet. Willy_61 hier op het forum.
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Ik probeer het via mijn mobiel, waarschijnlijk lukt het daarom niet om foto's te posten.
Ik zal het straks met de laptop proberen.
Wordt vervolgd
Ik zal het straks met de laptop proberen.
Wordt vervolgd
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
[img[bijlagen (1).zip (12.34 MiB)[/img[
[img[bijlagen.zip (14.69 MiB)[/img[
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Kon de foto's ook niet plaatsen (lag niet aan jou dus), heb de bestanden wat verkleind waarna het wel gaat.
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Het foto posten lukt bij jou ook zie ik
haal ik mijn post weg.
Ja mooie versterker!
Ja mooie versterker!
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
De versterker is gebouwd door Wim Scholten uit kampen.
Bekend?
Bekend?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Als het nu echt zo belangrijk is zou ik gewoon het telefoonboek erbij pakken en alle Scholtens in Kampen bellen...
-
Driekwartgeleider
- Berichten: 67
- Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Ik vind het wel een mooi stukje huisvlijt, komt er muziek uit?
-
Sanders1979
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 16 mar 2025, 17:04
Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd
Zijn die twee buizen in het midden de gelijkrichters? Type CV378?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
