Ze staan al een tijdje in de opslag en mogen nu weg voor een klein prijsje.
Dit is dus een set 3-weg luidsprekers in een gesloten kast die ik zo'n 10 jaar geleden gebouwd heb met veel hulp van het forum alhier.
viewtopic.php?t=18282&start=1600
De reden dat ze weg mogen is de volgende :
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik luidsprekers met niet-metalen conussen prettiger vind klinken.
Ook vind ik een gepoorte kast wat fijner om naar te luisteren.
Hoog is de Seas 22TAG/G
Midden Tangband W4-1337SDF
Laag is de Seas L22RNX/P H1252
Gewicht per kast is 23 kilo.
Afmetingen zijn 94 cm hoogte, 23 cm breed, en 26 cm diep.
Koppeling tussen filter en kasten is met 4-polige (imitatie) Speakon.
Hier ernaar luisteren word lastig want ik ben de banaan>speakon kabels kwijt
De niet-zeuren-meeneemprijs is 75 Euro, dat is ongeveer de prijs van de filteronderdelen.
Te koop X-Ray luidsprekers MKII
Te koop X-Ray luidsprekers MKII
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ray5150 op zo 13 apr 2025, 12:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
De kabels liggen er bovenop 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
Zelf heb ik nog weinig ervaring met boxen waarin uitsluitend units met metalen conussen worden gebruikt. Gezien het zeer nette prijskaartje is dit wellicht een goede gelegenheid om daar wat aan te doen. Er ligt hier ook nog exact hetzelfde setje middentoners op de plank, dus het gedeukte exemplaar kan simpel vervangen worden. PB volgt!
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
PB teruggestuurd en gereserveerd voor VintageHarry.
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
En de reservering is bij deze weer ingetrokken. dus weer beschikbaar.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
@ray5150: die mid heet toch W4-1337? titanium enzo. beetje reclame maken hoor
viewtopic.php?p=1775768#p1775768
viewtopic.php?p=1775768#p1775768
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
Klopt, ja. typvaut van mijn kant. het is hersteld. dank voor het opmerken. 
Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII
Verkocht !
