Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door ray5150 »

Ze staan al een tijdje in de opslag en mogen nu weg voor een klein prijsje.

Dit is dus een set 3-weg luidsprekers in een gesloten kast die ik zo'n 10 jaar geleden gebouwd heb met veel hulp van het forum alhier.
viewtopic.php?t=18282&start=1600
Vooraanzicht.jpg
Scheidingsfilter.jpg
Koppelkabels.jpg
De reden dat ze weg mogen is de volgende :
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik luidsprekers met niet-metalen conussen prettiger vind klinken.
Ook vind ik een gepoorte kast wat fijner om naar te luisteren.

Hoog is de Seas 22TAG/G
Midden Tangband W4-1337SDF
Laag is de Seas L22RNX/P H1252

Gewicht per kast is 23 kilo.
Afmetingen zijn 94 cm hoogte, 23 cm breed, en 26 cm diep.

Koppeling tussen filter en kasten is met 4-polige (imitatie) Speakon.
Hier ernaar luisteren word lastig want ik ben de banaan>speakon kabels kwijt

De niet-zeuren-meeneemprijs is 75 Euro, dat is ongeveer de prijs van de filteronderdelen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ray5150 op zo 13 apr 2025, 12:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door cool »

De kabels liggen er bovenop :mrgreen:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door VintageHarry »

Zelf heb ik nog weinig ervaring met boxen waarin uitsluitend units met metalen conussen worden gebruikt. Gezien het zeer nette prijskaartje is dit wellicht een goede gelegenheid om daar wat aan te doen. Er ligt hier ook nog exact hetzelfde setje middentoners op de plank, dus het gedeukte exemplaar kan simpel vervangen worden. PB volgt!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door ray5150 »

PB teruggestuurd en gereserveerd voor VintageHarry.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door ray5150 »

En de reservering is bij deze weer ingetrokken. dus weer beschikbaar.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door Henkjan »

@ray5150: die mid heet toch W4-1337? titanium enzo. beetje reclame maken hoor

viewtopic.php?p=1775768#p1775768
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door ray5150 »

Klopt, ja. typvaut van mijn kant. het is hersteld. dank voor het opmerken. :goedzo:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Bericht door ray5150 »

Verkocht !
Gesloten