2 versterker modules gebaseerd op de sugden SF60.
Eentje werkt de andere niet.
Voor montage alle componenten uitgelezen en geen fouten vastgesteld.
Voor enkele seconden heeft het gewerkt, maar bij het afregelen van de ruststroom op het foute bordje ging deze plots heel hoog en ging de relais open.
Het ledje dat op de UPC1237 hangt knippert constant waar het bij het werkende bordje mooi aan blijft en de relais aangetrokken houdt.
De weerstanden van 0.25 ohm tussen de NPN en PNP worden op 1 kanaal erg warm. (De transistoren ook)
De voedingsspanning (voor test een SMPS voeding genomen) zakt volledig weg.
Ik vermoed dat de transistoren volledig open staan met een hoge stroom tot gevolg.
Enkele componenten op het bordje met de voltmeter nagemeten, maar zie geen noemenswaardige verschil met het werkende bordje.
Alle componenten zitten ook opde juiste plaats.
Ik weet nu niet goed hoe is het best aanpak.
Alles in het wilde weg beginnen lost te solderen lijkt me nu niet de beste methode.
Om een of andere reden krijg ik het schema niet opgeladen.
Je kan het hier bekijken als je even naar beneden scrolled
https://a.aliexpress.com/_Ey1ZF32
