dank jeMtraxx schreef: ↑ma 10 feb 2025, 18:20Aansluitend bij Rein een leuk dag gehad.. onze setup stond vrij snel te spelen na de ombouwerij. Ook de nog meegebrachte Akotherm D40 120x100 cm panelen(4x) hadden zeker nog effect aan de zijwanden en later (2) op de achterwand. De kleine ruimtes zijn hier inderdaad wel in het voordeel met vloerbedekking en andere verhoudingen. Met een vol hok lukte het daar zelfs meer dan 7 minuten muis stil te wachten tot Joppe Tidal opnieuw geïnstalleerd haddat was ook zeker de moeite waard en wederom lof voor de creatieve vaardigheden omtrent het vervaardigen van je eigen drivers
![]()
De Oho in de ruimte ernaast waar jonge aanwas goed bezig met de deur in huis valt met mooi geprinte horn ontwerp van Joseph Crowe. Dit brengt me eigenlijk ook wel even bij oproep of gedachte gang. Met 150tig? bezoekers zou het mooi zijn dat er meer(andere) mensen hun inbreng zouden demonstreren i.p.v. de vaste kern![]()
Ik denk vast dat er meer mensen zijn die spullen bouwen die niet hier gepost worden.
Hier alles weer netjes opgeruimd en aangesloten
Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-09 om 15.53.54_1c6d37d0.jpg
trouwens grappig dat je dat zegt het her instaleren, 2 jaar terug zou ik me helemaal kapot zweten en in de stress zitten, dus dat gaat steeds beter
