https://link.marktplaats.nl/m2208300826 ... ialbuttons
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m2212571484
Wellicht een leuk project?
Wellicht een leuk project?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk hoor, dan is nog net te doen. Al zou ik zo'n woofer combineren met mijn 12" coax en de rest verkopen
Ik vind die conussen wel mooi om te zien namelijk.
Ik vind die conussen wel mooi om te zien namelijk.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar moet je wel iets heel moois mee kunnen maken. Voor mij wordt het 'm niet, want ik kan mijn huidige speakers eigenlijk al niet kwijt. Maar het is redelijk in de buurt, dus als iemand wil dat ik het spul even check of ophaal dan kan ik dat wel doen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... tic-es200r
Ik heb er al te veel.... Wie haalt ze op?
Setje Audiostatic ES200r. Zullen nieuwe folies op moeten, maar da's prima zelf te doen. Als je niet weet hoe, vragen
Ik heb er meerdere gedaan.
Setje dipoolwoofers erbij knutselen en je zult niet snel meer achterom kijken
Ik heb er al te veel.... Wie haalt ze op?
Setje Audiostatic ES200r. Zullen nieuwe folies op moeten, maar da's prima zelf te doen. Als je niet weet hoe, vragen
Setje dipoolwoofers erbij knutselen en je zult niet snel meer achterom kijken
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Technics SL 1510 mkII, met een ( te overzien? ) klein probleem met de lift.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... sl-1510mk2
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... sl-1510mk2
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nettrafo's, een paar spoelen en uitgangstrafo's:
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... formatoren
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... formatoren
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
een AV 320B buis van VAIC, nieuw. Dat is vrij zeldzaam:
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2221966840
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2221966840
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Piega speakers met subwoofer
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2226383766 ... ialbuttons
Leuk setje voor bij de TV!
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2226383766 ... ialbuttons
Leuk setje voor bij de TV!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m2227941078 ... ialbuttons
Mooie kasten, en de midrange & tweeter heeft verkoper ook.
Dat levert bijna onderstaande kit op.
http://www.troelsgravesen.dk/SP44.htm
Mooie kasten, en de midrange & tweeter heeft verkoper ook.
Dat levert bijna onderstaande kit op.
http://www.troelsgravesen.dk/SP44.htm
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
MOA the Pillar luidsprekers, kortgeleden nog uitgebreid besproken op het forum ( viewtopic.php?t=31797 )
Voor wie zich er ook eens aan wil wagen nu op Marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m2231822324
Voor wie zich er ook eens aan wil wagen nu op Marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m2231822324
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
In het plaatselijke vintage warenhuis staat een Braun set uit de jaren '70. Meen dat het destijds kwalitatief goed spul was met esthetisch verantwoorde vormgeving.
Wel jammer dat de vorige eigenaar met het verstellen van het volume nodig vond om met zijn nagels over de frontplaat te krassen.
Wel jammer dat de vorige eigenaar met het verstellen van het volume nodig vond om met zijn nagels over de frontplaat te krassen.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk dat te horen, lijkt me een prima koop. Topplaat erop (al mooi ingefreesd), achterkant en bodem en klaar. Maak er wat moois mee!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Seas L26RO4Y (D1004-04) subwoofer (4x)
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2242881512 ... ialbuttons
Koopje!
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2242881512 ... ialbuttons
Koopje!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Shadow schreef: ↑vr 07 mar 2025, 22:39Seas L26RO4Y (D1004-04) subwoofer (4x)
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2242881512 ... ialbuttons
Koopje!
Zijn andere advertentie ook geinig:
https://link.marktplaats.nl/m2241946898 ... ialbuttons
