Luisterdag Breda 2025?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Luisterdag Breda 2025?
Hallo allemaal,
Ik wilde graag inventariseren of er behoefte is aan een herstart van de Luisterdag van Breda. Ik kreeg een PM van een maatje en kwam erachter : ik mis sommige hobby-audio-nerds eigenlijk meer dan ik dacht! Zag toen het draadje vanuit het oosten van het land en kreeg meteen weer "goesting".
Ik heb wat adresjes op het oog waar eventueel een luisterdag kan worden gehouden wat enigzins wat centraler is gelegen voor de Belgen en Nederlanders. De lokatie "De Ruimte" is zoveel duurder geworden dat ik, ondanks dat het een erg fijne lokatie is, niet nog een keer daar naartoe wil gaan. Daarbij is weer eens wat anders ook wel weer leuk. Heb nu ook wat familie in Breda wonen met aardige contacten die mogelijk van pas kunnen komen dus dat kan allicht van pas komen.
Zou het erg leuk vinden om het samen met andere leden te organiseren. Ik denk dan aan hulp met de entree, regelen van een goede gastspreker, meehelpen met hand en span diensten op de dag, het regelen van een sponsor (?) en dat soort bezigheden.
Ik heb zelf weer wat meer tijd nu enkele onvermijdelijke zaken die moesten worden geregeld zijn geregeld (wees gerust: niks ernstigs! maar wel zaken waar ik niet onderuit kon).
Dus laat maar weten!
Ik wilde graag inventariseren of er behoefte is aan een herstart van de Luisterdag van Breda. Ik kreeg een PM van een maatje en kwam erachter : ik mis sommige hobby-audio-nerds eigenlijk meer dan ik dacht! Zag toen het draadje vanuit het oosten van het land en kreeg meteen weer "goesting".
Ik heb wat adresjes op het oog waar eventueel een luisterdag kan worden gehouden wat enigzins wat centraler is gelegen voor de Belgen en Nederlanders. De lokatie "De Ruimte" is zoveel duurder geworden dat ik, ondanks dat het een erg fijne lokatie is, niet nog een keer daar naartoe wil gaan. Daarbij is weer eens wat anders ook wel weer leuk. Heb nu ook wat familie in Breda wonen met aardige contacten die mogelijk van pas kunnen komen dus dat kan allicht van pas komen.
Zou het erg leuk vinden om het samen met andere leden te organiseren. Ik denk dan aan hulp met de entree, regelen van een goede gastspreker, meehelpen met hand en span diensten op de dag, het regelen van een sponsor (?) en dat soort bezigheden.
Ik heb zelf weer wat meer tijd nu enkele onvermijdelijke zaken die moesten worden geregeld zijn geregeld (wees gerust: niks ernstigs! maar wel zaken waar ik niet onderuit kon).
Dus laat maar weten!
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ik ben al bezig geweest voor luisterdag Breda. Er is al contact geweest met "De Ruimte". Ik had afgesproken om deze maand weer contact op te nemen om te kijken of ze personeel hebben voor die dag. De kosten kon wel iets mee gedaan worden werd mij verteld.
Maar we kunnen dit dus eventueel samen regelen als je wilt. Ik zal morgen contact zoeken met de ruimte.
Maar we kunnen dit dus eventueel samen regelen als je wilt. Ik zal morgen contact zoeken met de ruimte.
Re: Luisterdag Breda 2025?
Super! ik hoor het wel dan. Blijft staan dat ik wel benieuwd ben met wie allemaal willen komen 
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ik zou aan de mensen die misschien wel willen komen vragen wat zou helpen om zeker te komen. Dat hangt natuurlijk af of je uberhaupt in de gelegenheid bent. Maar soms is het ook net die speaker, of die versterker die je altijd al eens hebt willen beluisteren, of een onderwerp (zoals misschien de laser-meet opstelling van Jurgen. Of een gastpreker of zo? Just thinking out loud 
Satefan
Satefan
Re: Luisterdag Breda 2025?
Er is voor Breda in het verleden nooit gebrek aan belangstelling geweest, dat zit wel goed denk ik Stefan. Eigenlijk voor geen enkel ZBA dag. Ook niet in de tijd dat er drie een paar maanden na elkaar waren 1e helft van het jaar. Ieder deel van het land heeft ook een beetje zijn eigen publiek. Succes Jan & Bas!
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ach, er word wel eens gesteld dat sommige kanten van de audio-hobby religieuze trekjes hebben.
Daar past een gastpreker wel goed in.
Daar past een gastpreker wel goed in.
Re: Luisterdag Breda 2025?
Zeker, ik vond de editie in Breda met Guido Tent dan ook best interessant.
Of Menno in Beetsterzwaag was ook prima.
Of Menno in Beetsterzwaag was ook prima.
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ik sta op misschien in de poll. Maar dat is puur vanwege de planning.
Re: Luisterdag Breda 2025?
Komen er dan ook wat monniken Gregoriaanse gezangen ten gehore brengen?
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ik zat te denken of ik Bruno Putzeys eens zou kunnen strikken, maar alle suggesties zijn natuurlijk welkom
Re: Luisterdag Breda 2025?
Misschien is een lezing van Tom Machielse over de ontwikkeling van het audio landschap de laatste halve eeuw een idee.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: Luisterdag Breda 2025?
Ik ben er graag weer bij in Breda, tenslotte is het mijn hometown. Zou mijn actieve Magnepans met DSP en OB-subs kunnen meenemen.
