Veel luisterplezier vandaag!
12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Hey... Een bak onder je afdruiprek. Dat is een goede tip 
Ik wacht met smart op alle foto's
ik kan helaas niet aansluiten vandaag.
ik kan helaas niet aansluiten vandaag.
Veel plezier allen, en houd het een beetje netjes.
Oepsie!!
Hoop dat ik nog wat kan laten horen, maar het wordt in ieder een recone van AER](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hoop dat ik nog wat kan laten horen, maar het wordt in ieder een recone van AER
Veel plezier allemaal en veel luistergenot weer 
Balen beijert, ik wou zeggen er staan losse AER cones op MP maar dat ben jij zelf waarschijnlijk.
- VintageHarry
Was weer interessant vandaag, al moest ik helaas vroeg weg. Barry, bedankt voor de organisatie!
Twas een kort dagje voor me maar toch leuk om weer even geweest te zijn en toch wat mooie creaties weer gezien.
Het was weer een geslaagde dag. Allereerst @Barry2001: dank voor het organiseren.
Ik heb ook weer wat fraaie bouwsels mogen beluisteren. Wat me opviel was dat de Countach van @peterl mooi geïntegreerd klonken en fijn speelden met de SV572 versterker, en ook de speakers ernaast (vergeten van wie) waren zeker niet verkeerd! De verrassing van de dag vond ik de leuke speakers van @OHO, niet alleen zagen ze er prima uit, maar zo klonken ze ook. Een bouwverslagje zou ik zeker waarderen!
Ik heb ook weer wat fraaie bouwsels mogen beluisteren. Wat me opviel was dat de Countach van @peterl mooi geïntegreerd klonken en fijn speelden met de SV572 versterker, en ook de speakers ernaast (vergeten van wie) waren zeker niet verkeerd! De verrassing van de dag vond ik de leuke speakers van @OHO, niet alleen zagen ze er prima uit, maar zo klonken ze ook. Een bouwverslagje zou ik zeker waarderen!