ik had een kosten plaatje in gedachten van +- 150-175 euro max , dus het worden een stel kleine monitoren met 2 woofertjes per kant en een eigen tweeter. (vrij grote tweeter, met een methode die ik nog niet eerder gebruikt heb) die hopelijk redelijk laag ingezet kan worden (1500Hz of lager , de speakers kunnen niet mega luid dus dat zou moeten lukken)
Woofertjes die ik ga gebruiken zijn 2 x TCP115 4 inch van Dayton in plaats van mijn vorige DS135 5 inch van Dayton. dus als het goed is worden ze vrij klein
Deel 1 , lang verhaal , lekker op 2 speed kijken. rest volgt hopelijk deze week.
Deel 2, tweeter 1 en 2.. tweeter 1 is niet wat ik in gedachten had
Deel 2-1 gewoon een extra video, met een liedje, skip hem gerust. Froukje - 23 Mei live. met matige opname... maar wat een mooi kort liedje moet ik zeggen !
HMm het ziet er niet al te best uit
Deel 3, grotere tweeter. met de hoop dat spreiding zoals de oude solosounds zou zijn. slecht, maar wel vermakelijk.
En deel 4 , mogelijk laatste deel... ben nog steeds niet blij. en de tijd tikt
Deel 4 Coaxial planar driver
Deel 5 Oh dan toch nog een deel 5
wel kort omdat ik geen tijd had om te filmen... ik was al van het foutjes maken en dingen 3 keer doen.. dus ook nog met de camera klooien was iets te veel. hoe dan ook erg leuke dag weer !!! wat een mooie projecten waren er en dan heb ik nog niet eens alles bekeken of gehoord !
En het aller aller laatste deel , deel ^6 gelul over wat ik gemaakt had en wellicht liever anders zou kunnen, + 2 liedjes. Wende en Musica Nuda (niet dat dat boeiend is voor de mensen die het al gehoord hadden maarja)
Part 6 (laatste)
dan is het ten minste compleet
Groetjes Joppe