12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ticktets voor ruimte 3 zijn bij Leo te bestellen.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
De opbrengst van de paaskuikens doneer ik aan het KWF.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
de speakers die je eerst had of heb je iets nieuws ? je vorige setje
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
ok naja balzaal is wellicht te veel, laatste demo in Hengelo.. leek me toch meer dan genoeg voor de ruimte
werd de ruimte uit gepompt wat betreft laag. kan de ruimte zijn want die had ... veel laag. erg veel laag
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik heb deze set nog niet laten horen in Hengelo. Wel in Zeewolde. Passieve 2-weg op basis van Bliesma tweeter en Purifi 5.25" & 2 PR's: viewtopic.php?p=2100032#p2100032
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Neem zaterdag een hand vol buigmallen mee.
1 euro per stuk, opbrengst gaat naar het forum.
Verder neem ik lege printen mee voor gebalanceerde VV, super reg, buizen pre voor class d, hybride mm enz.
En voor verkoop Velleman pcsgu250 scoop, dso203(dsoquad) en 10l ultrasoon bad.
Op is op en weg is pech.
1 euro per stuk, opbrengst gaat naar het forum.
Verder neem ik lege printen mee voor gebalanceerde VV, super reg, buizen pre voor class d, hybride mm enz.
En voor verkoop Velleman pcsgu250 scoop, dso203(dsoquad) en 10l ultrasoon bad.
Op is op en weg is pech.
Laatst gewijzigd door RonnyB op ma 03 feb 2025, 12:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Oooh , vandaar ! ik had de actieve nog in mijn hoofd , ben benieuwd naar de passieve variant !satefan schreef: ↑zo 02 feb 2025, 9:16Ik heb deze set nog niet laten horen in Hengelo. Wel in Zeewolde. Passieve 2-weg op basis van Bliesma tweeter en Purifi 5.25" & 2 PR's: viewtopic.php?p=2100032#p2100032
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
RonnyB schreef: ↑zo 02 feb 2025, 14:27IMG_0785.jpeg
Neem zaterdag een hand vol buigmallen mee.
1 euro per stuk, opbrengst gaat naar het forum.
Verder neem ik lege printen mee voor gelanceerde VV, super reg, buizen pre voor class d, hybride mm enz.
En voor verkoop Velleman pcsgu250 scoop, dso203(dsoquad) en 10l ultrasoon bad.
Op is op en weg is pech.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Tijdje weggeweest (nee niet vastgezeten voor de lolbroeken
) maar a.s. zaterdag kom ik zeker langs.
Voor diegene die nog verlegen zit om een verdeelblok, ik kan 'voor het oog' een mooie zelfbouw meenemen als daar behoefte aan is.
Een verdeelblok, alles in ster, dc blokker en filtering die de dynamiek van zelfs zware versterkers niet aantast, met een leuk uitleesscherm erbij.
Voor diegene die nog verlegen zit om een verdeelblok, ik kan 'voor het oog' een mooie zelfbouw meenemen als daar behoefte aan is.
Een verdeelblok, alles in ster, dc blokker en filtering die de dynamiek van zelfs zware versterkers niet aantast, met een leuk uitleesscherm erbij.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ja lijkt me wel een mooie toevoeging voor de luisterdag Eric, misschien dat je er wat uitleg bij kunt doen vwb mogelijkheden?
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Dat is een knap verdeelblok!
Mag van mij in kamer 1 komen te staan hoor
Mag van mij in kamer 1 komen te staan hoor
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik zal 'm wel meenemen.
Geen rocketscience maar wel degelijk gebouwd.
Alle kabels in ster, DC blokker tot 4kW proof en een ingangsfiltering net buiten het hoorbare gebied.
Een overbelasting beveiliging erin en een front waar je de Voltage, Ampere, Vermogen, Frequentie en DC offset kunt bekijken in realtime of tot een max van 14 dagen.
Heb 'm al een tijd, zal 'm deze week weer aanslingeren want in mijn meubel past hij niet meer.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Zoiets wil ik ook nog wel is gaan maken, zal zaterdag de kunst even bij je afkijkenKingpin schreef: ↑di 04 feb 2025, 15:39Ik zal 'm wel meenemen.
Geen rocketscience maar wel degelijk gebouwd.
Alle kabels in ster, DC blokker tot 4kW proof en een ingangsfiltering net buiten het hoorbare gebied.
Een overbelasting beveiliging erin en een front waar je de Voltage, Ampere, Vermogen, Frequentie en DC offset kunt bekijken in realtime of tot een max van 14 dagen.
Heb 'm al een tijd, zal 'm deze week weer aanslingeren want in mijn meubel past hij niet meer.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik ben nieuw op het forum, en ben bezig met mijn eerste zelfbouw speaker, zie ook viewtopic.php?t=32674
Als al even per pm besproken, ik kom graag naar de luisterdag en neem mijn eerste zelfbouw speakers mee om te laten meten.
Ben verder heel benieuwd naar de diverse speakers en versterkers!
En leuk om weer even terug te zijn in het mooie Twente!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Welkom!
Wil je ook een demo geven met deze speakers?
Wil je ook een demo geven met deze speakers?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Vanmorgen nog even bij het wijkcentrum geweest, zijn er klaar voor. Helpers zijn paraat, ik ben er klaar voor, let's go !!!
De planning laat ik eerst zoals 'ie nu is. Er staan geen tijden bij, denk dat jullie onderling dit wel kunnen uitmaken. Ben je ook wat variabel in tijd, als een demo wat korter/langer duurt.
Het is denk ik wel handig een tijd te hangen aan de presentatie van timbert, ‘Deftige meetopstelling voor luidsprekerparameters’, zodat mensen die dit willen volgen erbij kunnen zijn. Heb je zelf een voorkeur voor een tijd Jurgen? Doen we de luidspreker metingen van satefan eromheen in kamer 6.
Ben ik niemand vergeten, heeft iedere aanmelder een plaatsje gekregen?
De planning laat ik eerst zoals 'ie nu is. Er staan geen tijden bij, denk dat jullie onderling dit wel kunnen uitmaken. Ben je ook wat variabel in tijd, als een demo wat korter/langer duurt.
Het is denk ik wel handig een tijd te hangen aan de presentatie van timbert, ‘Deftige meetopstelling voor luidsprekerparameters’, zodat mensen die dit willen volgen erbij kunnen zijn. Heb je zelf een voorkeur voor een tijd Jurgen? Doen we de luidspreker metingen van satefan eromheen in kamer 6.
Ben ik niemand vergeten, heeft iedere aanmelder een plaatsje gekregen?
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Het lijkt mij leuk om ook eens te komen kijken en luisteren wat jullie allemaal bouwen dus ik ben van plan om er bij te zijn in Hengelo!
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
De speakers zijn nog niet afgesteld, de basreflex niet, maar ook de DSP nog niet. Dus ze zijn nu zeker niet luistergereed. Zie ook even het draadje viewtopic.php?t=32674 . Hopelijk gaat dat uiteindelijk wel lukken, daarom fijn dat een eerste echte meting gedaan kan worden en hoe dat precies moet enzo, want dat is best lastig voor een beginner zoals ik. En wellicht ook ter lering en vermaak van anderen? Kan de laptop meenemen voor instellen van de filters van de DSP adhv de metingen, maar dat kost wel een beetje tijd en was eigenlijk niet de bedoeling. En gaan zagen in de basreflex ook beter maar niet doen…
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik kan een Denon PMA 2000AE meenemen.
Voor mijn eigen versterking, maar hij kan wel even blijven staan natuurlijk.
Voor mijn eigen versterking, maar hij kan wel even blijven staan natuurlijk.
Laatst gewijzigd door beijert op wo 05 feb 2025, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
