Geheel gek idee, mijn Empire-element ligt hier nog, in het doosje van een Audiotechnica-element. Geef maar een gil mocht je interesse hebben.TTS schreef: ↑vr 24 jan 2025, 14:17Ik had ooit een Akai 309? volgens mij, met een Empire 2000E. Kwam in een bol doosje, volgens mij. Zag dat die spelers ook best wel hoge prijzen dragen. Voor zo'n Empire zijn nog steeds naalden te krijgen. Best een goed element volgens mij. Kan me niet meer herinneren of ik het goede destijds heb kunnen horen/me er bewust van was.
SL120, SME 3009 S2 Improved, improved voor €3,-
Moderator: Beheerdersteam
- Muug
- Contacteer:
Re: SL120, SME 3009 S2 Improved, improved voor €3,-
Heb nog een Thorens TD165 mk1 die ik voor mijn dochter wil opknappen ( doet het nu niet vanwege, hopelijk, een doorgebrandde weerstand ), met een TP11, volgens mij. Als die Empire daar in zou passen.......? Zal eens kijken welke naalden er nog voor te krijgen zijn.
Zie daar, het doosje..
€690,- bij onze naamgenoot :
Ja, zag het. Is behoorlijk duurder geworden. Op het moment draaien we dan toch te weinig vinyl om een dergelijke uitgave te verantwoorden. Allemaal de schuld van de AT95 
Ben ik met je eens....
Anderzijds luister ik wel met mer plezier en aandacht, of omgekeerd, naar vinyl.
Maar voor dat bedrag kan ik, voor het huidige element dat prima in de arm past!!, nog jarenlang mooie naalden kopen.
Dus of het een verstandige uitgave zou zijn ( in mijn geval)? Nah, denk het niet.
Anderzijds luister ik wel met mer plezier en aandacht, of omgekeerd, naar vinyl.
Maar voor dat bedrag kan ik, voor het huidige element dat prima in de arm past!!, nog jarenlang mooie naalden kopen.
Dus of het een verstandige uitgave zou zijn ( in mijn geval)? Nah, denk het niet.
Precision Aqueous Cleaning of Vinyl Records-3rd Edition
https://thevinylpress.com/app/uploads/2 ... 024-03.pdf
https://thevinylpress.com/app/uploads/2 ... 024-03.pdf
- Bijlagen
-
- Vinyl reinigen PACVR_3rd-Ed-Ch1_2024-03.pdf
- (11.62 MiB) 23 keer gedownload