Dilemma,Dilemma,,,,,
Ik denk dat ik dit gebakje eerst in elkaar ga zetten,met de Kathode volger en de Basseman tone stack.
Als de kathode volger niks brengt dan is die er snel tussenuit,dus geen extra schakelaar er tussen,wat volgens mij een redelijke knal geeft zou je dat doen. De long tail fase draaier heeft ook wat andere weerstand bezetting als het origineel,misschien ook wat om te expiri. etc.
Later is er meer ruimte om wat te ontwerpen naar specifiek klank. .
Doe eerst een vergelijk tussen versterker 1 en deze,dan krijg ik een beter idee voor versterker 3.
VERSTERKER 3 ?? YEP.............
Verder zijn er nog een hoop dingen die ik eerst wil uittesten met een mede gitarist,zodat ik niet hoef te spelen en aan de knoppen te draaien of reverb en andere gebakjes er tussen te zetten.
Voor het uiteindelijke geluid heb ik wel een idee,maar dat kan snel veranderen

Dus eerst maar iets wat ik leuk vind ,verder bouwen.
Een mooie Fender clean kanaal met een Marshall overdrive kanaal oid.

