Ja ik dacht echt een nieuw voor en achterpaneel WillyWilly_61 schreef: ↑wo 08 jan 2025, 19:54Dat gaat echt niet Bert, dat zou een totaal nieuw ontwerp betekenen, ook een nieuw front- en back-paneel als je de versterker breder wil.OpaBert schreef: ↑wo 08 jan 2025, 19:03Willy misschien als ik je niet ontrief de breedte niet al te krap kunnen tekenen
Ik zou graag wat vrijheid hebben voor wat de trafo om te voeden en
De UGT die ik heb zijn van AE EI met een voetmaat van 81x87 mm
En ik heb een 260 Volt Ringkern 200 VA welke een diameter heeft van 112 mm met een hoogte van 45 mm
In dien mogelijk zou ik die graag willen gebruiken
De spanning kan ik wel verlagen eventueel
Mits het bij Douwe ook niet op een cm aan komt ?![]()
Ps de Input printjes zijn ook ontvangen van JLPCB deze middag
Alvast bedankt Willy ik hoop dat ik je niet veel extra werk op je schouders leg
De 260 Volt Ringkern 200 VA zou eventueel nog kunnen (mits je de voedingsprint min. 5mm hoger monteert).
Maar voor die UGT's is daar volgens mij geen plaats tenzij je de versterker 10cm dieper maakt dus 41 i.p.v. 32cm.
Zo zou het chassis nu gevormd worden:
chassis-ontwerp_beginfase.jpg
Indien jullie dus andere trafo's gaan gebruiken die qua afmetingen teveel afwijken van het oorspronkelijke ontwerp, bedenk dan wat er allemaal moet wijzigen, veranderen...
Als dat teveel gevraagd is dan laat het maar zo
Ik heb deze UGT eigenlijk al vele jaren geleden aangeschaft voor een EL84 Versterker project
En met deze heb ik dat eindelijk
Nu wordt het niks met de EL34 versterker omdat ik daarvoor geen CFB op de UGT heb
En de EL84 Versterker omdat de maten teveel afwijkt
Dat is een hoop geld Willy Douwe wat ik moet gaan uitgeven en deze trafoo,s die ik heb voor een oud ijzer prijs op MP verkopen
Je krijgt er niks voor een paar tientjes En dan is het op
Nou moet ik echt erover nadenken wat ik met deze 2 versterkers ga doen
Denk dat de EL84 en EL34 printen maar hier te koop zet en de trafoo,s ook
Maar leuk is anders
Mijn eigen stomme schuld Ben altijd veel te impulsief in plaats van alles eerst goed een paar keer te overdenken
