En nog een nieuw oudje...

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
pa8w
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 dec 2024, 19:51

En nog een nieuw oudje...

Bericht door pa8w »

Hoi allemaal,

Ook ik krijg langzamerhand wat meer tijd om aan mijn interesses te besteden, waaronder zelfbouw audio.
Ben inmiddels 50 jaar beroepsmatig werkzaam in de (pro-) audiowereld, waarvan de laatste 30 jaar vanuit mijn eigen bedrijf.
Als je eenmaal als jong kind bent besmet met elektronica (Pionier 1 radio van Philips) kom je daar zo maar niet meer vanaf... :wink:
Ik ben een minimalist, dus een groot voorstander van simpele oplossingen, ik vind het leuk om te sparren over technische onderwerpen, vooral ook om jongere mensen te stimuleren om wat in techniek te doen.
Maar vooral wil ik blijven leren.

Dank voor de acceptatie hier!

Wil
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: En nog een nieuw oudje...

Bericht door Walt »

Wil Hofman toch?

Ben lang geleden met Frederik wel eens bij jou op bezoek geweest toen wij met de Punisher horn bezig waren geweest, jij had toen de Ciare 12.00SW in een compact reflex kastje zitten.

Goed om wat meer PA kennis hier te hebben, de meeste hier hebben een hifi achtergrond. Ik heb de PA ook wel lang geleden vaarwel gezegd, de laatste jaren veel met Funktion One op pad geweest, in de begintijd van Think AV was dat, samen met PB Audio toen nog.

Groetjes Walter
pa8w
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 dec 2024, 19:51

Re: En nog een nieuw oudje...

Bericht door pa8w »

Hoi Walt, inderdaad, klein wereldje...
Die 12.00SW is nog steeds niet weg te denken uit ons assortiment.
Leuk je hier weer te ontmoeten.

Groetjes
Wil
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: En nog een nieuw oudje...

Bericht door hardbats »

Welkom wil!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: En nog een nieuw oudje...

Bericht door Shadow »

Welkom!
Plaats reactie