Ook ik krijg langzamerhand wat meer tijd om aan mijn interesses te besteden, waaronder zelfbouw audio.
Ben inmiddels 50 jaar beroepsmatig werkzaam in de (pro-) audiowereld, waarvan de laatste 30 jaar vanuit mijn eigen bedrijf.
Als je eenmaal als jong kind bent besmet met elektronica (Pionier 1 radio van Philips) kom je daar zo maar niet meer vanaf...
Ik ben een minimalist, dus een groot voorstander van simpele oplossingen, ik vind het leuk om te sparren over technische onderwerpen, vooral ook om jongere mensen te stimuleren om wat in techniek te doen.
Maar vooral wil ik blijven leren.
Dank voor de acceptatie hier!
Wil
