Passieve driver voor Scan Speak Reference Monitor
Moderator: Beheerdersteam
Re: Passieve driver voor Scan Speak Reference Monitor
T&S wisten het wel, kun je simuleren in WinISD. Ach na zovele draadjes hier over PR's... 
Re: Passieve driver voor Scan Speak Reference Monitor
Ja, allemaal draadjes. Maar dan is de keuze al gemaakt,.en ik heb géén bijpassende woofers.
