12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Wees welkom Douwe. Tuurlijk, meenemen die speakers, helemaal als ze verbeterd zijn
hulp bij het sjouwen bij het wijkcentrum is geen probleem.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom Chris! Breng je wat spulletjes mee, maw zal ik ruimte reserveren?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom Chris! Breng je wat spulletjes mee, maw zal ik ruimte reserveren?
Ik denk dat ik een keer zonder eigen spulletjes kom en gewoon eens heerlijk ga genieten van al het moois wat jullie meenemen. Mocht er iemand uit de omgeving van 020 iets mee willen nemen en zonder vervoer zitten laat dat dan even weten, een normaal setje past nog wel in mijn Aygo
Belangstelling !!timpert schreef: ↑wo 13 nov 2024, 12:57Ik ga erbij zijn. Ik overweeg om een demo en presentatie te geven van de 'Deftige meetopstelling voor luidsprekerparameters'. Het is best een pakket met zooi dat ik daarvoor mee moet nemen, maar als er belangstelling voor is dan doe ik het.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Prima, genoteerd!motoindo schreef: ↑di 10 dec 2024, 22:38Ik denk dat ik een keer zonder eigen spulletjes kom en gewoon eens heerlijk ga genieten van al het moois wat jullie meenemen. Mocht er iemand uit de omgeving van 020 iets mee willen nemen en zonder vervoer zitten laat dat dan even weten, een normaal setje past nog wel in mijn Aygo![]()
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wees welkom Rene, je kent de weg nog wel denk
ik.
ik.
Heej, helemaal vergeten, gelukkig werd ik er even aan herinnerd.
Ik ben er weer bij
Ik ben er weer bij
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Leuk dat je er weer bij bent Martin, wees welkom.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Er is nog ruimte in de diverse demo kamers mensen, heeft iemand nog wat leuks te laten horen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nog even dit topic onder de aandacht brengen, wie heeft er nog leuke zelfbouw om te demonstreren?
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb het afgelopen jaar geen tijd en ruimte gehad om nieuwe dingen te fabriceren. Ik heb nog wel wat op stapel staan, maar dat komt pas in de loop van dit jaar.
Ik kom ook weer even loeren. Je leert hier best veel, maar ik heb mijn spul (nog) niet zover dat ik het mee wil nemen.
Jos.
Jos.
Op de luisterdag in Zeewolde was het versterker vergelijk tussen (in dit geval) de Nilai en de Purifi versterker een doorslaand succes (dacht ik toch?). Het zaaltje zat best vol, en het was leuk om de verschillende ervaringen te bespreken.
Als er plek voor is kunnen we dat hier ook weer doen? Dit kan in een ander format, met andere versterkers etc.
Idee?
Als er plek voor is kunnen we dat hier ook weer doen? Dit kan in een ander format, met andere versterkers etc.
Idee?
Minder demonstraties betekent wel meer kans om dingen beter te horen en te zien.
Dat vergelijk was naar mijn idee zeker een succes. Bijkomend voordeel was dat je eerst ook met de weergaven van jouw luidsprekers kon kennis maken.
Ik heb gemerkt dat een dergelijk vergelijk wel extra bezoekers heeft getrokken. Qua demo sets was het ook wat minder als voorgaande jaren. Daar door was er wel meer ruimte om de demo wat door te laten lopen.