Twenty Fives + ? = Magi
Moderator: Beheerdersteam
Twenty Fives + ? = Magi
Ik heb Tony Gees Twenty Fives staan en heb ze met verschillende versterkers laten spelen, van klass A tot D. Van vintage tot laatste technologie. Ik ben benieuwd wie de meest magische mix heeft gevonden en de Twenty Fives heeft layen zingen. Ik hoor graag jullie versterker-suggesties.
Re: Twenty Fives + ? = Magi
'Tis maar wat je onder "zingen" verstaat. Dat is toch met die Monacor papieren conus tweeter?
Re: Twenty Fives + ? = Magi
Ik weet in het verleden op een zelfbouwdag in Breda waren ze te horen op een tube amp .
Dit ging bijzonder goed samen . Waar er ook verschillende over eens waren dat het goed klonk was toen er een Naksa 80 solid state werd aangehangen .
Maar je het uw match toch al met de Audiomat ?
Dit ging bijzonder goed samen . Waar er ook verschillende over eens waren dat het goed klonk was toen er een Naksa 80 solid state werd aangehangen .
Maar je het uw match toch al met de Audiomat ?
Re: Twenty Fives + ? = Magi
Mwahh match, iig beste klik tot nu toe idd, maar te warm en naar mijn smaak te weinig detail. Misschien dan toch een solid state. Dank voor de Naksa tip.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Twenty Fives + ? = Magi
Ik schat in dat je wens om speakers te laten "zingen" eerder vervuld wordt als je die Audiomat voorziet van wat hoger niveau speakers.
Re: Twenty Fives + ? = Magi
Die speaker heeft niet zo veel resolutie en er komt gewoon niet heel veel detail uit. Aan een versterker als een Nilai zal dat niet liggen b.v. Zal dus een versterker moeten zijn die dat gebrek maskeert en dat zal niet mee gaan vallen.
