Nou, vorig jaar (of eigenlijk dit jaar) heb ik voor het eerst geen tijden gekoppeld aan de sessies. Dus 'iemands' luistersessie is een wat breed begrip. Ik heb alleen de aanmelders een kamer toegewezen, denk dat regelt zich in de kamer wel. Beetje gelijkgestemden, de buizenmensen, de monitoren, etc. Maar als jullie het willen kan ik wel weer gewoon een schema met tijden maken als dat de neuzen dezelfde kant op krijgt.
Geen gedoe, is al genoeg van in de wereld
