Hiervoor wil ik de Crystal-6 gaan gebruiken. Ik begin wel met een open baffel trouwens, om te horen hoe dat klinkt, maar het laag is dan erg beperkt en dat zou ik via die transmissielijn willen verbeteren. 2 projecten dus in de loop vd tijd...
Op de usa site van Lii-Song staan 2 bouwschema's voor de C6. Mij spreekt de hoogste (31x32x82cm) het meest aan wat ik leuker in de huiskamer vind staan en qua bouw ook het meest benieuwd naar ben.
Wat er te zien is, is dat er in de opening iets mag komen. Ik las hier al iets over WOL. Hoe moet ik me dat voorstellen? Een pluk ongesponnen wol bv?
Verder zie ik geen bekleding aan de binnenkant op de tekening zitten. Kan het zonder bekleding? En als je het bekleed waar kun je dan aan denken?
Verder lijkt mij het ook leuk om geen MDF te gaan gebruiken maar het volledig doorzichtig te maken middels plexiglas wat je prima op maat kunt laten zagen. DESIGN is voor mij erg belangrijk want dat geeft extra plezier. Moet het echter bekleed worden dan is plexiglas natuurlijk geen optie...
Zijn deze afbeeldingen zichtbaar? Alvast dank voor het meedenken en de reacties!
Vriendelijke Groet, Reinier
Ps. Nu heb ik 2 proef-baffels gebouwd met de Philips AD12100/M8 wat mijn 1e stap op luidsprekergebied was. Elektronicakennis ontbeer ik
