Ik heb besloten (na lang twijfelen) om te stoppen met de zelfbouw audio hobby. Ofja tenminste om zelf nog ooit iets te bouwen
Daarmee ga ik dus ook alle zelfbouw spullen die ik in de loop der jaren heb verzameld verkopen.
Bij voorkeur is alles afhalen in Haarsteeg (net buiten Den Bosch). Maar sommige items zullen prima verstuurd kunnen worden (kosten en risico voor de koper).
Foto's volgen!
De Items:
- Lii-Song W12 paar (nieuw, ongebruikt)
Het meeste van de grotere spullen is weg.
Ik zal nog wat foto's gaan maken van alle losse spullen (prefab kabels, diy kabels, kleine elektronica).
Mvg, Coen
