Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

Hoi Allemaal,

Ik heb besloten (na lang twijfelen) om te stoppen met de zelfbouw audio hobby. Ofja tenminste om zelf nog ooit iets te bouwen

Daarmee ga ik dus ook alle zelfbouw spullen die ik in de loop der jaren heb verzameld verkopen.
Bij voorkeur is alles afhalen in Haarsteeg (net buiten Den Bosch). Maar sommige items zullen prima verstuurd kunnen worden (kosten en risico voor de koper).

Foto's volgen!

De Items:

- Lii-Song W12 paar (nieuw, ongebruikt) €400 €300/paar

Het meeste van de grotere spullen is weg.
Ik zal nog wat foto's gaan maken van alle losse spullen (prefab kabels, diy kabels, kleine elektronica).


Mvg, Coen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door floeper op di 17 dec 2024, 9:19, 14 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door SARK »

Dayton imm6 meetmicrofoontje neem ik graag van je over.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

update gedaan, alvast foto's toegevoegd van het passief filter materiaal. laatste kleine onderdelen toegevoegd.
Hopelijk krijg ik later vandaag ook de andere foto's online. maar i.v.m. Sinterklaas intocht heb ik andere verplichtingen vanmiddag.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

update met foto's
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

als binnenkort een groot gedeelte verkocht is, dan ga ik nog een foto maken van alle losse spullen aan kabels, terminal etc.
Dit zal tzt voor een zeer klein prijsje weg mogen ;) maar dan moet ik eerst even wat ruimte hebben om alles uit te stallen.
audiotube
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 12:50
Locatie: Eelde

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door audiotube »

Hallo die STX W.30.300.8.MC 12" woofers werden die gebruikt in de Bob van Leon Huijgen en wat is je beste prijs voor die twee paar samen. Anders stuur me maar een PB. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door Barry2001 »

Ja prijs onderhandeling via pb svp, niet hier.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

Had hem al een pb gestuurd ;)
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door Barry2001 »

Prima! :goedzo:
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

Even in het algemeen: ik ga dit weekend de verschillende items die verzonden mochten worden in orde maken ;)
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door Raymond »

floeper schreef: za 16 nov 2024, 17:18
als binnenkort een groot gedeelte verkocht is, dan ga ik nog een foto maken van alle losse spullen aan kabels, terminal etc.
Dit zal tzt voor een zeer klein prijsje weg mogen ;) maar dan moet ik eerst even wat ruimte hebben om alles uit te stallen.
In dat soort spullen heb ik wel interesse
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.

Bericht door floeper »

Update! Meeste is weg.
W12 nu voor 300€ als kerstaanbieding!

Kleine aanvulling met losse kleine spulletjes volgt nog.
Gesloten