het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor de geïnteresseerden: zijn vraagprijs is €300.SARK schreef: ↑za 19 okt 2024, 9:11https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
vifa speakers
Locatie Deventer
Kijk ook even naar de Pioneer nc-50dab die hij in de verkoop heeft staan, dit is een erg fijne all-in-one! Niet het meest krachtige beest maar zeker een goeie allrounder met internetradio, phono in, USB en CD-speler.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klega heeft die Pioneer gehad, of misschien nog wel steeds. Leuk ding, phono ingang, mogelijk wat achterhaald inmiddels. Even nakijken of ‘ie alle streamingsdiensten (nog) ondersteund.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Canton karat 920 met canton plus E
(Staan verkeerd benoemd op MP)
https://link.marktplaats.nl/m2180839609
Zien er niet zo mooi uit, maar wij zijn zelf bouwers, toch?
Ik heb zo'n zelfde set in zwart bij de kringloop gevonden. Klinkt goed.
Zijn groter dan je denkt, deze plaatjes zo aanschouwende. 30cm woofert in die passieve basreflex sub. 20cm woofers in de sattelietjes, tevens een metal dome tweeter. Speelt ook mooi, zonder die sub.
(Staan verkeerd benoemd op MP)
https://link.marktplaats.nl/m2180839609
Zien er niet zo mooi uit, maar wij zijn zelf bouwers, toch?
Ik heb zo'n zelfde set in zwart bij de kringloop gevonden. Klinkt goed.
Zijn groter dan je denkt, deze plaatjes zo aanschouwende. 30cm woofert in die passieve basreflex sub. 20cm woofers in de sattelietjes, tevens een metal dome tweeter. Speelt ook mooi, zonder die sub.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hele dikke monitors, met 15 inch PD laag, dynaudio (esotar?) hoog en ik denk Audax mid:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uran-audio
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uran-audio
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Platenspeler projekt, dus geen Pro-Ject. https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 263a27d4cb
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Pieme-Elektra heeft momenteel ook kortingen;
https://shop.piemme-elektra.it/
Voor mensen die nog op zoek zijn naar goede kwaliteit transformatoren voor oa buizenversterkers.
https://shop.piemme-elektra.it/
Voor mensen die nog op zoek zijn naar goede kwaliteit transformatoren voor oa buizenversterkers.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Modushop doet 20% black friday korting momenteel!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... luidsboxen
Setje magnepans voor erg weinig, wel met werk
Setje magnepans voor erg weinig, wel met werk
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat denk ik ook.
Doe maar 4 woofers en een setje tweeters.
Doe maar 4 woofers en een setje tweeters.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een set is één woofer, één tweeter als ik dit zo lees
Voor dat geld zou ik zelf niet meer voor dynaudio kiezen. (Al heb ik voor de liefhebber dan nog wel een setje 24w100 in de doos, met de nieuwe randen er los bij)
Voor dat geld zou ik zelf niet meer voor dynaudio kiezen. (Al heb ik voor de liefhebber dan nog wel een setje 24w100 in de doos, met de nieuwe randen er los bij)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
[ironisch]Nee Dynaudio is geweest. We hebben nu Lii audio.[/ironisch]
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 08 dec 2024, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het blijven meer dan prima units.
Ik weet zeker dat je een prachtig project kan bouwen met deze units.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Misschien de tekst even door een spellingschecker halen George
vergroot de verkoop kans.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Top bedankt was een beetje laat gister denk ik.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Groundsound? zelfbouw versterker met dsp filter en 2x 2kanalen. https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... dvertentie
