Al wel een tijdje met de versterker gespeeld.
De LO ingang is stil,de HI ingang heeft nog wat bijgeluiden bij volgas
Het schema en de lay-out maar weer bekeken.
Wat schets mijn verbazing,er staat een fout in het layout schema.
Over de Anode en de Kathode van de eerste buis staat een 270pF tegen oscilleren. In de lay-out zijn buisvoet 1,2,3 en 6,7,8, omgewisseld maar de condensator van 270pF is blijven staan en had ook omgewisseld moeten worden
