Instapproject: buizenversterker RH84
Moderator: Beheerdersteam
Re: Instapproject: buizenversterker RH84
Die Phono stage van KT88 heb ik ooit gebouwd en is zeker niet slechter dan de phono dude waar ik toen mee speelde.
Re: Instapproject: buizenversterker RH84
Dat is goed om te weten! En dat met twee buisjes minder 
Re: Instapproject: buizenversterker RH84
Van het begin van dit draadje zijn de foto's niet meer zichtbaar. Dat is erg jammer voor een sticky draadje. Toevallig vond im op het web een verhandeling over buizen trafo's van een vlaming die (schaamteloos) tekst en foto's in een (profiel) werkstuk had gezet. Kam er even niet naar linken, maar heb het wel gedownload. Is het mogelijk voor de mods om de foto's er weer uit te knippen en opnieuw toe te voegen aan deze sticky?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Instapproject: buizenversterker RH84
Ene Frank Maes, die zich als zendamateur ON7MF noemt, heeft veel nuttige informatie van internet overzichtelijk samengevat in een 45-delige reeks documenten:
Samenvatting Gitaarversterkers & HF door ON7MF.
Vermoedelijk stuitte je op deel 8 van deze reeks, waarin inderdaad dit topic is terug te vinden.
Mooie vondst Paul! Mede met dank aan Frank Maes zal ik de ontbrekende afbeeldingen straks even terugplaatsen.
--
Update: Done! Geef maar even door als iemand ook nog het missende plaatje van de Robot 1780 uitgangstrafo aantreft, of van de 4 smoorspoelen in dit bericht
Samenvatting Gitaarversterkers & HF door ON7MF.
Vermoedelijk stuitte je op deel 8 van deze reeks, waarin inderdaad dit topic is terug te vinden.
Mooie vondst Paul! Mede met dank aan Frank Maes zal ik de ontbrekende afbeeldingen straks even terugplaatsen.
--
Update: Done! Geef maar even door als iemand ook nog het missende plaatje van de Robot 1780 uitgangstrafo aantreft, of van de 4 smoorspoelen in dit bericht
