Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
Re: Dutch Audio Event
Plan is dit jaar de zaterdag. Meestal ga ik 2 dagen, dus zal dan van te voren goed moeten nadenken welke ruimtes wel/niet te bezoeken.
Ga ook weer eens een keer (op zaterdag) om al die glimmende dozen weer te aanschouwen..
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Pas maar op Aat, met die term heb ik al eens een forumwaarschuwing gehad.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
Was trouwens een grap van mij op een luisterdag, een man of tien lagen lachend op de grond. Aat was daar ook bij.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Er stonden een aantal mannetjes rond een kist met daarin een glimmende doos.
Ik ook was weer een leuke dag en heb weer mooie dingen gezien en gehoord.
Ik heb ook leuke dingen gehoord, maar ook een hoop leveranciers die maar wat neer pleuren en het heel hard zetten, dan zijn mensen vast wel onder de indruk. Niet toevallig dezelfde die dat de vorige keer ook deden...
Ik was erg erg onder de indruk van deze:
https://www.hifiklubben.nl/radiant-acou ... arity62bk/
Klankmatig, en qua openheid van de weergave echt top, voor net geen 4000 euro per paar denk ik eigenlijk onverslaanbaar. Jammer dat ze bij Lyngdorf vinden dat speakers vlak tegen de muur moeten, daardoor was het laag nogal aangezet, en weinig diepte in het beeld, maar ondanks dat, erg overtuigend. Kon ook de goedkeurig van Cock van der Weiden krijgen, hoewel hij vond dat de versterking (TDAI 1120) wel wat te wensen over liet. De eerste keer dat ik de Purifi units echt heb horen zingen, kippenvel niveau soms.
https://www.hifiklubben.nl/radiant-acou ... arity62bk/
Klankmatig, en qua openheid van de weergave echt top, voor net geen 4000 euro per paar denk ik eigenlijk onverslaanbaar. Jammer dat ze bij Lyngdorf vinden dat speakers vlak tegen de muur moeten, daardoor was het laag nogal aangezet, en weinig diepte in het beeld, maar ondanks dat, erg overtuigend. Kon ook de goedkeurig van Cock van der Weiden krijgen, hoewel hij vond dat de versterking (TDAI 1120) wel wat te wensen over liet. De eerste keer dat ik de Purifi units echt heb horen zingen, kippenvel niveau soms.
Ik ben bij ATC nog net niet de kamer uitgezet doordat ik een opmerking over de opstelling maakte (2 speakers vlak tegen elkaar) en kreeg een hele preek over dat ze daarop ontworpen waren 
Mijn persoonlijke maar onomstreden mening:
Toppers:
-ruimte 63- YG acoustics
-ruimte 83?- Wilson Audio Puppy
Verassingen:
-ruimte 17- DB module, design boxjes met uitwisselbare tweeter.
-ruimte 13- Semmaa Audio, kleine blauwe wonderboxjes.
-ruimte12- VonSchloo, design boxen met fraai geluid.
Flops:
ruimte 65- Mcintosh en Sonus Faber.
ruimte 44?- Chord en Vienna Acoustics.
En verder al die boxenbouwers die het nodig vinden een slissende tweeter te maken om boven de buren uit te komen.
Toppers:
-ruimte 63- YG acoustics
-ruimte 83?- Wilson Audio Puppy
Verassingen:
-ruimte 17- DB module, design boxjes met uitwisselbare tweeter.
-ruimte 13- Semmaa Audio, kleine blauwe wonderboxjes.
-ruimte12- VonSchloo, design boxen met fraai geluid.
Flops:
ruimte 65- Mcintosh en Sonus Faber.
ruimte 44?- Chord en Vienna Acoustics.
En verder al die boxenbouwers die het nodig vinden een slissende tweeter te maken om boven de buren uit te komen.