3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door peterl »

je mag mij ook op die tijd zetten hoor.
Vhond
Berichten: 217
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 19:01

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Vhond »

Kappa7 schreef: do 19 sep 2024, 21:43
Ik heb een voorlopige opzet gemaakt waarbij ik denk dat er voor alle activiteiten voldoende ruimte is.
Mocht je verbeterpunten zien dan hoor ik dat graag :)
Ik heb 2 blokken gebruikt om verschillende systemen met elkaar te kunnen combineren.
Dat zijn de losse componenten waar een mooie set van te maken is.

Je kunt het schema hier vinden.
viewtopic.php?p=2092894#p2092894
Bedankt @Kappa7: voor je werk tot nu toe en voor het maken van een programma :goedzo:
Over het 'versterkergelijk' welke voorversterker(s) en bron(nen) gaan daarbij gebruikt worden? En welke luidsprekers? :relax:
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door TTS »

Is het mss handig om, voor de mensen die demonstreren en de organisatie, om tel nrs uit te wisselen, in geval van calamiteiten? Ik moet van de Belgische grens komen, er kan altijd wat voorvallen onderweg.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door peterl »

Ik heb ook begrepen dat de A1 er deels uitligt in het weekend, bericht rijkswaterstaat.
Werkzaamheden A1 en afsluiting tussen Barneveld en Stroe. De A1 is in de richting van Apeldoorn afgesloten voor verkeer.
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door TTS »

pappaleo schreef: do 19 sep 2024, 23:05
Ik zie dat ik om 10:00 uur on de Jol ben ingedeeld. Ik had aangegeven dat ik die spullen mee zou nemen voor als er een bron nodig was. Mijn Calimero's en Paaskuikens zijn nu wel overal gedemonstreerd en zijn derhalve minder interessant. De aansturing op zich heeft natuurlijk weinig met zelfbouw te maken, maar als iemand een paar speakers wil laten horen, dan kan dat hier.
Zo niet, dan kan de ruimte in dat tijdslot gewoon voor een andere demo gebruikt worden
Allright, dan laat ik de mijne thuis.

Dan wordt het:

Jean Hiraga's "Le Petit" speakers en stands
Musical Paradise buizenversterker geintegreerd
dac ( Schitt Modi, denk ik )
tablet met Tidal downloaded playlist. ( Mocht ik verzoeken krijgen moet ik ff op het internet met dat ding )
Kan nog een cd speler meenemen,voor verzoekjes langs die weg, mocht het nodig zijn
Ik hoop diy interconnects en speakercable klaar te hebben. ( Sommerkabel )

We demonstreren denk ik op de smalste zijde van een ruimte.... ?? ( Dat ivm de lengte van de kabels... )
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door TTS »

peterl schreef: vr 20 sep 2024, 9:45
Ik heb ook begrepen dat de A1 er deels uitligt in het weekend, bericht rijkswaterstaat.
Werkzaamheden A1 en afsluiting tussen Barneveld en Stroe. De A1 is in de richting van Apeldoorn afgesloten voor verkeer.
Dat is de andere kant op dan. Je moet richting Amersfoort juist en dan naar Nijkerk, daar naar Flevoland en bij de rotonde rechts richting Zeewolde.
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door peterl »

Ligt er aan van welke kant je komt, maar het meer dat mensen op de hoogte zijn en een andere route kunnen nemen indien nodig. :wink:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Pjotr »

En anders leidt of (lijdt? :D ) TomTom je wel om. Het lijkt mij sowieso wel handig om van te voren goede afspraken te maken met elkaar zoals voor de luistesten/vergelijken en dat niet nog eens ter plekke te gaan doen.
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door martinhagenbeek »

Zijn er mensen die aansluitend aan de Luisterdag na willen praten tijdens een hapje eten? Het lukte me vorige keer in Ermelo niet om er bij te zijn, maar dat lijkt me nu wel leuk !!
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door satefan »

martinhagenbeek schreef: vr 20 sep 2024, 16:03
Zijn er mensen die aansluitend aan de Luisterdag na willen praten tijdens een hapje eten?
Ja, kijk, eten moet je toch. Ik vindt t altijd leuk om na te praten onder het genot van een hapje en een drankje.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Shadow »

Wel de bedoeling natuurlijk!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

martinhagenbeek schreef: vr 20 sep 2024, 16:03
Zijn er mensen die aansluitend aan de Luisterdag na willen praten tijdens een hapje eten? Het lukte me vorige keer in Ermelo niet om er bij te zijn, maar dat lijkt me nu wel leuk !!
We zitten in het centum van Zeewolde en daar zijn veel horeca gelegenheden dus dat moet zeker lukken.
Zowel voor tussen de middag als na de meeting zijn er veel gelegenheden op loopafstand.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

peterl schreef: vr 20 sep 2024, 9:54
Ligt er aan van welke kant je komt, maar het meer dat mensen op de hoogte zijn en een andere route kunnen nemen indien nodig. :wink:
Van af Utrecht is het ook goed mogelijk om de A27 te nemen mocht dat nodig zijn.
Vanaf Amsterdam kan je de A6 nemen en bij Almere de grens over :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

peterl schreef: vr 20 sep 2024, 7:54
je mag mij ook op die tijd zetten hoor.
Pas ik vanavond even aan dan is het middag slot beschikbaar voor metingen.
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door rdv300b833 »

Leuk (en vast lekker): etentje achteraf.

En voor wat betreft mijn meeneem voor/eind-versterker (Khozmo - TP3116): daar hoef ik echt geen vol luisterblok voor. Ik neem ze mee als nuutig/noodzaak voor iemand die nog deze items nodig heeft om zijn bron cq speaker te laten horen. Back-up dus.
En anders staan ze in de verkoophoek (want ze zijn daar echt wel netjes genoeg voor qua afwerking en inhoud)

Zin in!
Tot volgende week.
Met muzikale groet
Reinout
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Pjotr »

Kappa7 schreef: vr 20 sep 2024, 16:45
martinhagenbeek schreef: vr 20 sep 2024, 16:03
Zijn er mensen die aansluitend aan de Luisterdag na willen praten tijdens een hapje eten? Het lukte me vorige keer in Ermelo niet om er bij te zijn, maar dat lijkt me nu wel leuk !!
We zitten in het centum van Zeewolde en daar zijn veel horeca gelegenheden dus dat moet zeker lukken.
Zowel voor tussen de middag als na de meeting zijn er veel gelegenheden op loopafstand.
Dat is heel mooi :rock: en net zoals afgelopen jaren zal het zich dan vanzelf wel regelen.
ruben1981
Berichten: 226
Lid geworden op: ma 04 jan 2010, 8:12
Locatie: Haarlem

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door ruben1981 »

Ik neem mijn hele set mee, had ik bedacht.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Top! had ik ook op gerekend. :goedzo:
Je staat in de middag in de planning.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Kappa7 schreef: vr 20 sep 2024, 16:49
peterl schreef: vr 20 sep 2024, 7:54
je mag mij ook op die tijd zetten hoor.
Pas ik vanavond even aan dan is het middag slot beschikbaar voor metingen.
Ik zit net even te kijken.
Als ik het tijdslot van 15:20 voor meten wil gaan gebruiken wordt het lastig voor Stephan.
Die is dan bezig met het versterker vergelijk.
Maar als je vroeg wil is het misschien een optie om te wisselen met TTS.
Ik begrijp dat hij een aardig stukje moet afleggen en is misschien handiger om zijn sessie aan het einde te zetten in plaats van in morgen.
@TTS: kan je laten weten wat voorkeur is?
Vhond
Berichten: 217
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 19:01

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Vhond »

@Kappa7: Wil je mij (en een vriend) op de lijst van bezoekers zetten?

Ik zou nog een bijzondere klasse D versterker mee kunnen nemen voor het vergelijk maar ik denk dat dat een beetje te veel van het goede wordt.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Jullie staan erbij. Welkom.
Vhond
Berichten: 217
Lid geworden op: di 23 apr 2013, 19:01

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Vhond »

Dankjewel.
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door TTS »

Kappa7 schreef: vr 20 sep 2024, 19:44
Kappa7 schreef: vr 20 sep 2024, 16:49
peterl schreef: vr 20 sep 2024, 7:54
je mag mij ook op die tijd zetten hoor.
Pas ik vanavond even aan dan is het middag slot beschikbaar voor metingen.
Ik zit net even te kijken.
Als ik het tijdslot van 15:20 voor meten wil gaan gebruiken wordt het lastig voor Stephan.
Die is dan bezig met het versterker vergelijk.
Maar als je vroeg wil is het misschien een optie om te wisselen met TTS.
Ik begrijp dat hij een aardig stukje moet afleggen en is misschien handiger om zijn sessie aan het einde te zetten in plaats van in morgen.
@TTS: kan je laten weten wat voorkeur is?
Klopt, ik moet een kleine 2 uur rijden. Mag me best wisselen met Stefan. Mijn naam is trouwens ( ook ) Peter....
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door Kappa7 »

Hoi Peter, Is goed dan pas ik het schema even aan.

Hier is het aangepaste schema te vinden.
viewtopic.php?p=2092894#p2092894
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September

Bericht door TTS »

De Punter oogt wat kleiner, wat mijn set kan helpen (klinken). Wellicht, omdat ik nu laatste ben, is demonstreren middels opstelling aan de lange zijde beter. Eea afhankelijk van de drukte, enz.... Moeten we dan ter plekke maar even zien. Kwestie ook van de stoelen 90 graden draaien..... Of is dit lastig? Weet uiteraard niet hoe de set zich gedraagt in een ruimte 2 to 2,5 x groter dan mijn luisterruimte. Speakers kunnen 5 watt aan en ik breng er 6,5 mee.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”