Kringloop verrassing...

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

AudioMan
Berichten: 142
Lid geworden op: di 04 jan 2022, 17:15

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door AudioMan »

Heb zelf de Q Acoustics 3020, en die zijn al bizar goed, en dat voor de prijs van (destijds) een dikke 100 euri. Ga ze nog modden, maar de basis is iig goed, zeer goed. Wonderlijk dat die 3030i brij de kringloop stonden (en dan voor die prijs), kennelijk over het hoofd gezien door het handelaren-gilde....
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Kringloop op een dorpje van een instelling voor verstandelijk beperkten, niet zulke grote als elders in het land waarschijnlijk...
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door TTS »

Shadow schreef: vr 22 mar 2024, 15:03
Q Acoustics 3030i setje €50
KRK Rokit 5 setje €25

Maatje van me op de kop getikt, ik heb de Q Acoustics in beslag genomen en luister er nu naar, die zijn goed zeg!
Nette prijzen!! Het is altijd een gok, natuurlijk.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Ja dat is waar, je houd altijd rekening met defecten oid.
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door TTS »

Zag een paartje JBL zuiltjes. €75,-. Incl kabels. Echter de rolranden waren vergaan. Niet dat ik ze überhaupt had willen hebben...... BNS idem, Impuls ook, incl ingedrukte tweeters., paartje el cheopo Wharfedale.. En het NAD cassettedeck was €10,- duurder geworden..
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

M'n maat die voor 25 euro de Q Acoustics scoorde had weer prijs hoor;
IMG_20240705_142457_040.jpg
IMG_20240705_142503_370.jpg
IMG_20240705_142506_888.jpg
Ik heb hem open gehad en geen heel gekke dingen gezien, denk dat de 25 euro wederom goed besteed zijn =D>
Net bij Tonefactory een rondje glaswerk besteld voor de som van 122 euro, daar heb ik net 1,5 kt88 voor :rofl:
De voorbuizen zijn een obscuur Chinees buisje, dat een imitatie van een 6GH8 is, waar NOS buisjes uit de states voor te krijgen waren. Ik ga de boel afregelen en de komende weken is ie toch op vakantie dus kan ik hem eens beluisteren.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Olaf Analogue »

Dat is een hele leuke buit, daar had ik ook geen moment over hoeven twijfelen!
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Walt »

Echt de buizen revival nu op het forum…
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door richard »

Mijn verzameling renaissancemuziek op peil gebracht: Acht cd's met Palestrina, Pergolesi, Monteverdi, Philippus de Monte en een kleine verzameling koorwerken uit Spanje, Italië en Frankrijk.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

395444-04554433-opera_grand_mezza.jpg
Setje Opera Grande Mezzo uit de kringloop :-"
Foto van internet, zitten wat krasjes op maar voor 50 euro :-"
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door John P »

Dat is bijna diefstal, bijna dan.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Walt »

De kringloop Vlissingen is een stuk beter dan die in Delft, heb ik het idee wat jij en je maat daar vandaan halen soms, maar mooie score dus weer! Ben wel benieuwd welk merk units er in zitten trouwens, doorzichtige cone, moet bijna wel Seas zijn?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Jup alles Seas volgens mij? Edit, tweeter is Scan Speak denk ik...
John P schreef: vr 13 sep 2024, 11:01
Dat is bijna diefstal, bijna dan.
Er stond een set Kef Reference 104/1 de eerste met passieve radiator voor €20 maar omdat de logo's van de grille af waren liepen alle 'kenners' er langs 'zal wel philips zijn'. :hide:
Laatst gewijzigd door Shadow op vr 13 sep 2024, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Pjotr »

Shadow schreef: vr 13 sep 2024, 12:39
Er stond een set Kef Reference 104/1 de eerste met passieve radiator
Dat was nou niet bepaald een KEF hoogstandje... Zou ik ook met logo hebben laten staan. Dat kan vandaag de dag echt niet meer :|
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Ik heb ze laten staan ook
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Seas:
20240913_125939.jpg
Woofers zijn de
20240913_132159.jpg
:goedzo:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Barry2001 »

Als ik wat wegbreng naar de Kringloop (ben groot voorstander van hergebruik) kijk ik ook wel bij de verkoop hier in het dorp, maar ik tref het nooit, alleen troep. Of een beetje leuk spul wordt er al tussen uit gevist, of ik heb steeds pech.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Er lopen hier ook genoeg handelaren rond met marktplaats accounts van 300+ items en als m'n maat vanochtend geen sprintje had getrokken naar die Opera's had er iemand anders mee op pad gegaan hoor \:D/
Ik zie veel dames ook met manden vol kleding vertrekken die vanmiddag op Vinted staat en ga zo maar door. Het is goeie business zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Pjotr »

Mwah, het meest wordt er bij binnenkomst al uitgevist en gaat marktplaats op. Veel kringloop is helemaal niet idealistisch of zo, zijn gewoon moderne voddenboeren. Hier zit er eentje vanuit de diaconie met veel vrijwilligers al heel lang. Dat gaat niet vanuit de loods naar marktplaats. De baas daar kent de handelaartjes op zijn duimpje en past zijn prijzen aan al naar gelang de persoon :D
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Dat doen ze bij deze niet, is van een zorginstelling.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door John P »

Het personeel bij de lokale kringloop hier bestaat voor de helft uit vrijwilligers/idealisten en de andere helft vervult zijn/haar taakstraf. Altijd van te voren inschatten waar je mee te maken hebt.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Pjotr »

Shadow schreef: vr 13 sep 2024, 15:10
Dat doen ze bij deze niet, is van een zorginstelling.
Hier ook niet en kom er graag al is het niet vaak. Is ook een beetje dagbesteding voor bejaarde dames vanuit de diaconie. Die alles weer keurig poetsen en netjes zetten na een za middag open te zijn geweest. Maar er zitten er een paar toko's in de buurt... :roll: Sowieso met bizarre prijzen voor regulier spul als meubilair, eetgerei e.d.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Shadow »

Er zijn er twee waar ik veel kom, de ene is van een kerk en dus wordt alle apparatuur eruit gehaald maar ook alle cd's / lp's die niet in hun straatje vallen, daartegenover wel super veel kleding en meubel aanbod dat de moeite waard is. De ander is een instelling voor verstandelijk beperkten die dit als dagbesteding doen, er lopen wat begeleiders rond en de schappen worden niet aangevuld eer ze wat leeg raken, na een aantal maanden overkocht gaan spullen gewoon de container in, dus vaak langskomen is het devies. Wat de hoge score aan audio apparatuur daar verklaard weet ik niet helemaal, maar er zit wat meer geld aan die kant van het eiland en weinig kringloopwinkels, plus dat de leeftijden van de bewoners wat hoger liggen dus veel ontruimingen en overlijdens, dan wordt er vaak gewoon gebeld naar deze winkel die ontruimservice heeft en met een boedelbak komt.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door Henkjan »

hier in t dorp hebben we er 2: een Rataplan, die z'n opbrengst gebruikt om de mederwerkers "met afstand tot de arbeidsmarkt" en hun begeleiders van te betalen (en t management natuurlijk, het is een grote profesionele keten). de andere is van de kerk en die draaien met vrijwilligers en de opbrengst daarvan gaat naar lokale goede doelen
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: Kringloop verrassing...

Bericht door TTS »

Mazzelaar
Plaats reactie