Mij niet hoor. Wordt ook eens tijd dat Walt zijn DSD dac binnen 0,01 graad waterpas gaat zetten. Er rollen nog te veel bitjes 1 kant op en staat het hele stereobeeld scheef, sure!
Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ik denk de enige manier om erachter te komen, is om het te gaan testen. Maar eerst eens langer spelen hoe het nu is, om weer de referentie goed te krijgen. Niet teveel in 1 keer aanpassen.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
@Kappa, kun je beschrijven wat de werking is van het filterschema dat je liet zien?
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ben nu weer aan het stoeien met de modulators in HQ player. Met de Hapi gebruikte ik de dsd7 256+fs qua midhoog precies mijn ding en qua laag ook erg fraai. Volgens Jeroen is met de pure DSD dac de ASDM7 theoretisch beter, en inderdaad die klinkt ook goed, misschien net teveel nadruk op de s-klanken voor mijn smaak. Dan heb ik ook 5e orde geprobeerd en ook die klinken goed wel wat minder helder maar dat geeft mij weer rust. Het is dus lastig kiezen, geen mega verschillen, voor en nadelen.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Honderden: een stuk of 10 sdm modulators en dan ook nog een stuk of 30 upconversion filters.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Geeft in ieder geval genoeg opties tot tweaken, en dat een keer zonder kosten.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Jij bent wel even "van de straat", zoals we dat hier noemen.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
De Merging Hapi DAC zojuist naar Jeroen_d gebracht, vanaf daar zal Rob Dingen hem dan meenemen richting Eindhoven, waar de toekomstige eigenaar woont. Dat is ook een forumlid, maar wie…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Walt heeft geen auto dus heeft hij de kinderwagen gebruikt om z'n DAC naar Jeroen te brengen.
Eindhoven was op deze manier waarschijnlijk iets te ver.
Eindhoven was op deze manier waarschijnlijk iets te ver.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Met deze enorme regenval was 10 minuten lopen eigenlijk al te ver…
Wel een auto, geen rijbewijs idd.
Wel een auto, geen rijbewijs idd.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Misschien een nieuwe rubriek openen.
"Wie is de koper".
"Wie is de koper".
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Nog een hint dan, de koper heeft een eigen topic en speelt met 1 of meerdere AT units...
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Nog wat makkelijker maken, hij heeft 15 inch AT woofers.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dat had gekund, maar ik dacht dat hij zijn hele spul inmiddels verkocht had. Maar het is dus iemand anders.
